کد خبر : 1740441 | 10 اسفند 1399 ساعت 15:07 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: صبحانه را با ما خوردند، شام را با تیم دیگر!

مربی تیم فوتبال پیکان عقیده دارد که تیمش در جنگی نابرابر با تیم های متمول در نقل و انتقالات رقابت می کند.

پاشایی: صبحانه را با ما خوردند، شام را با تیم دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از این بازی به جای مهدی تارتار حضور یافت. صحبت های مربی پیکان را در ادامه بخوانید:

 

صنعت نفت تیم پرقدرتی است

صنعت نفت یکی از باکیفیت ترین تیم های نیم فصل اول بود. این تیم با نتایجی که گرفت نشان داد که چه تیم پرقدرتی است. صنعت نفت دارای کادر فنی خیلی خوب و قابل احترام و بازیکنان بسیار خوب و سرشناس است. تیم ما هم نشان داده که تیم دست و پا بسته ای نیست. تیم جوانی هستیم که به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم. روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

این رتبه قابل قبول تارتار نیست

با توجه به بودجه، سرمایه، نفراتی که داریم و نگاه به فصول گذشته، فکر می کنم نتایج قابل قبولی حداقل برای باشگاه پیکان بوده است. هر چند این رتبه قابل قبول آقای تارتار نیست. باید بگویم که تیم را خود کادر فنی نبسته و در نیم فصل دوم باید نقاطی که در آنها ضعف داشتیم را ترمیم کنیم.

 

صبحانه را با ما خوردند، شام را با تیم دیگر!

در فصل نقل و انتقالات جنگ نابرابری بین تیم هایی مثل ما و تیم های متمول به وجود آمده است. این پیش بینی را داشتیم که در نقل و انتقالات نتوانیم بازیکنان درجه یکی بگیریم. برای همین نگاه ویژه ای به تیم های لیگ یکی داشتیم و بازیکنانی که در نیم فصل می توانستند از تیم شان جدا شوند را زیر نظر گرفتیم. متاسفانه این بازیکنان زمانی که برای قرارداد به باشگاه ما آمدند، مدیربرنامه ها یا کسان دیگر یک مقدار کارشکنی کردند. بازیکنی که صبح صبحانه را برای قرارداد در باشگاه پیکان خورد، شب شامش را در جایی متمول تر خورده و قراردادی چند برابر بالاتر با ما را بسته است. این از نظر اخلاقی و حرفه ای درست نیست. از همین جا به استاد غلام پیروانی درود می فرستم که آن زمان می گفت ما با تفنگ بادی و ساچمه به جنگ خمپار انداز می رویم. ما آن موقع فکر می کردیم ایشان مزاح می کنند ولی الان می بینیم که آقای پیروانی درد فوتبال ما را می گفت که نمی شود با باشگاه های متمول رقابت کرد. بودجه ما محدود است و نمی توانیم با بازیکنانی که حتی در تیم شان ذخیره هستند مذاکره کنیم. یا باید به دنبال بازیکن سازی باشیم یا منتظر بمانیم تا ببینیم در آخر نقل و انتقالات بازیکنانی که به درد هیچ تیمی نمی خورند را جذب کنیم. خروجی هم قطعا داریم و یکسری بازیکنان در طول نیم فصل اول نتوانستند نظر کادر فنی را جلب کنیم و امیدواریم که در تیم های جدیدشان موفق باشند؛ اسامی آنها در اختیار باشگاه است و بهتر است از این طریق اعلام شود.

 

غایبان پیکان در بازی فردا

محمد ابراهیمی را متاسفانه به علت مصدومیت در اختیار نداریم. او دچار پارگی مینیسک شده و عمل کرده است. به جز او غایب دیگر برای بازی فردا نداریم.

 

بازی با استقلال در جام حذفی

به نظر من تیم هایی مثل پیکان هدف اصلی شان برگزاری آبرومندانه لیگ برتر است. نیم نگاهی هم به جام حذفی است ولی تمام تلاش مان کسب نتایج خوب در لیگ برتر است. با استقلال که یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی است، امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

عملکرد پیکان در نیم فصل اول

ما همین الانش هم در منطقه امن جدول هستیم. نسبت به سال گذشته شش بازیکن تاثیر گذار پیکان جدا شدند؛ همین پیکان پارسال روز آخر ماند. نمی شود گفت که ما بد نتیجه گرفتیم. امیدواریم که با جذب بازیکنانی که بتوانند کارمان را پیش ببرند، بهتر از نیم فصل اول باشیم.

دیدگاه‌ها