کد خبر : 1740444 | 10 اسفند 1399 ساعت 15:25 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

خفاش ها دیگر جان ندارند

سوالی که اشک ستاره والنسیا را در آورد (عکس)

والنسیا یکی از سخت ترین فصول تاریخ خود را پشت سر می گذارد و یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم فوتبال اسپانیاست.

سوالی که اشک ستاره والنسیا را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در هفته 25 لالیگا با سه گل در زمین ختافه شکست خورد. شکستی که باعث شد ختافه با این تیم هم امتیاز شود. والنسیا با 27 امتیاز در رده 13 لالیگا قرار دارد و 17 امتیاز دیگر می خواهد تا از خطر سقوط فرار کند در حالی که فاصله این تیم با منطقه سقوط تنها 6 امتیاز است و با روند نزولی کنونی ممکن است در هفته های آتی تبدیل به گزینه جدی سقوط شود.

 

 

1577171

 

 

پیتر لیم مالک سنگاپوری والنسیا که چند سالی است این باشگاه را در اختیار گرفته، با تصمیمات ناگهانی و عجیب و غریب خود شرایط باشگاه را به جایی رسانده است که حتی خطر سقوط را حس می کند.

والنسیایی ها که در پایان فصل 19-2018 توانسته بود با شکست بارسا قهرمان کوپا دل ری شود و با مارسلینو گارسیا تورال سرمربی موفق اسپانیایی مسیر رو به رشد را طی می کرد، به دلیل اختلاف لیم و مارسلینو این روزها با خاوی گراسیا بدترین روزهای خود را پشت سر می گذارد.

تیم فصل گذشته با آلبرت سلادس در میانه های جدول به کارش پایان داد و سپس مدیریت تصمیم به جوانگرایی گرفت.

تابستان امسال بسیاری از ستاره های تیم از جمله رودریگو و فران تورس به فروش گذاشته شدند و والنسیا تیمی بسیار جوان شده نسبت به فصول گذشته است و تنها برای بقا می جنگد. اتفاقی که باعث تاثر و اندوه ستاره های قدیمی تیم شده است. یکی از آنها گابریل پائولیستاست.

 

 

1577081

 

 

گابریل پائولیستا ستاره برزیلی والنسیا در پایان بازی برابر ختافه به میکسدزون ورزشگاه آمد و پاسخگوی سوال خبرنگاران شد. او که به وضوح منقلب و ناراحت از شکست سنگین برابر ختافه به نظر می رسید، در نهایت نتوانست بغضش را کنترل کند و شروع به گریه کرد اما دلیل این اتفاق چه چیزی بود؟

 

در و.اقع یکی از سوالات در مورد احتمال سقوط والنسیا بود؛ سوالی که اشک او را در آورد. پائولیستا که اخیرا ملیت اسپانیایی را اخذ کرده و قرار است برای تیم ملی این کشور به میدان برود، در پاسخ گفت:« واقعا زجر آور است. پاسخ به این سوال اصلا آسان نیست؛ چرا که والنسیا تیمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و باورش مشکل است که اکنون باید برای فرار از سقوط بجنگیم. والنسیا هرگر نباید شرایط اینچنینی را پیدا می کرد و عمیقا متاسفم. هنوز بازی های زیادی باقیمانده و تلاش خواهیم کرد به رده های بالاتر برسیم.»

 

 

1577082

 

1577084

 

1577083

 

 

دیدگاه‌ها