کد خبر : 1740517 | 10 اسفند 1399 ساعت 19:12 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیوی که سپاهان را به اولین سه امتیاز در راه صدر رساند؛

مهاری به قیمت رسیدن به جام قهرمانی؟ (عکس)

سنگربان جوان طلایی‌پوشان اصفهانی روز گذشته توانست مقابل خانم گل ادوار لیگ برتر یک نمایش رویایی را از خود به اجرا بگذارد و روز درخشانی را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه" مینا نافعی سنگربان 22 ساله تیم فوتبال سپاهان اصفهان که روز گذشته به ثنا صادقی با نظر کادرفنی ترجیح داده شده بود و در خط دروازه طلایی‌پوشان قرار گرفت، مقابل خط حمله زهردار وچان که در آن زهرا قنبری بهترین گلزن ادوار لیگ برتر فوتبال زنان حضور داشت، ایستادگی تحسین‌برانگیزی داشت و در پیروزی دو گله تیمش نقش‌آفرینی پررنگی را انجام داد.

 

 

1577288

 

 

چرا که نافعی در اواخر نیمه نخست و در شرایطی که با اعلام داور، ضربه پنالتی به سود وچان اعلام شده بود و قنبری می‌خواست اختلاف را به حداقل برساند، مقابل ضربه پنالتی او ایستاد و ضربه‌اش را مهار کرد؛ حتی اعلام خطای داور علیه سنگربان سپاهان به دلیل جلو آمدن از خط دروازه پیش از سوت، باعث تکرار پنالتی شد اما او ضربه تکرار را هم مهار کرد تا طلایی‌پوشان با روحیه‌ای مضاعف به رختکن بروند.

 

در جریان بازی هم موقعیت‌های خلق شده توسط خط آتش وچان را سنگربان جوان سپاهانی‌ها مهار کرد تا یکی از ستارگان تیمش در جدال دیروز نام گیرد؛ او با درخشش خود، زمینه‌ساز اولین پیروزی سپاهان در دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان شد و حالا می‌تواند با جایگاهی که روز گذشته برای خود تثبیت کرد، به درخشش‌های خود ادامه داده و سپاهان را در مسیر قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان قرار دهد. اتفاقی که او روز گذشته با سیوهایی که انجام داد، گام اول آن را برداشت.

دیدگاه‌ها