کد خبر : 1740612 | 11 اسفند 1399 ساعت 11:39 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

سطح کیفی جام اوکراین متوسط بود

کاوه: باید روی خودباوری کشتی‌گیران کار کرد

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان سطح کیفی جام بین‌المللی اوکراین را متوسط توصیف کرد.

کاوه: باید روی خودباوری کشتی‌گیران کار کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن کاوه درباره عملکرد آزادکاران اعزامی به تورنمنت کشتی اوکراین اظهار داشت: بچه‌های ما خوب بودند، اما به خاطر کم‌تجربگی با اشتباه خودشان باختند. به جز محمدعلی تبار که به دلیل مصدومیت مقابل حریفش حاضر نشد، سه کشتی‌گیر دیگر هم می‌توانستند مدال بگیرند که اشتباه کرده و مدال را از دست دادند.
 

وی ادامه داد: علی قلی‌زادگان، عرفان الهی و امیرحسین فیروزپور به خاطر اینکه بعد از حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، این اولین میدان‌شان در رده بزرگسالان بود، اشتباهاتی در کار داشتند. در واقع اگر این نفرات به خودباوری برسند، می‌توانند مقابل حریفان بزرگسال‌شان پیروز شوند.

 

مدیر تیم‌های ملی عدم خودباوری را دلیل شکست نفرات اعزامی به اوکراین دانست و گفت: همه کشتی‌گیرانی که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشتی گرفته‌اند، باید بدانند توان شکست حریف بزرگسال را دارند، فقط کافی است که اعتمادبه‌نفس لازم را داشته باشند و به این باور برسند که توان پیروزی را دارند. باید در اردوهای تیم ملی روی اعتمادبه‌نفس و خودباوری آنها بیشتر کار کنیم.

 

کاوه با اشاره به اینکه نفرات زیادی در تورنمنت اوکراین شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: به لحاظ کیفی مسابقات در حد وسط بود. شاید ستاره‌ها در این جام حضور نداشتند، اما از نظر کمی تعداد زیادی کشتی‌گیر از اوکراین، آذربایجان، ترکیه و گرجستان در رقابت‌ها شرکت کرده بودند. ما از هشت صبح که به سالن می‌رفتیم مسابقات تا 12 شب طول می‌کشید و برخی کشورها بین سه تا پنج کشتی‌گیر در هر وزن داشتند.

دیدگاه‌ها