کد خبر : 1740796 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:31 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی ذوب‌آهن در هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال

تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی موفق شدند دور گروهی لیگ را با پیروزی به پایان برسانند.

پیروزی ذوب‌آهن در هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش  "ورزش سه" به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده و دور نخست لیگ را با برد به پایان برسانند. 

 

در بازی نخست امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف جوانان بسکتبال ایران (کوچین آمل) رفت که موفق شد با حساب ۷۹ - ۷۳ به پیروزی برسد. ذوب‌آهن با این برد رتبه سوم گروه ب را به خود اختصاص داده و راهی پلی‌آف شد.

 

شاگردان فرزاد کوهیان کوارترهای اول‌ و دوم را ۲۱-۱۳ و ۱۸-۱۳ پیروز شدند اما در کوارترهای سوم ‌و چهارم ۲۴-۲۷ و ۱۶-۲۰ تن به شکست دادند. 

 

در انتهای این دیدار، جلال آقامیری بازیکن پست چهار کوچین با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و یک پاس گل دبل‌دبل کرد و با تاثیرگذاری ۲۲ بهترین بازیکن زمین شد.

 

در دیگر دیدار امروز هم که جدال قعر جدولی‌های گروه ب بود، تیم نیروی زمینی با هدایت عباس آقاکوچکی موفق شد در یک بازی نزدیک با حساب ۶۸ - ۶۵ آینده سازان تهران را شکست دهد.

 

نیروی زمینی کوارترهای اول، دوم و سوم را ۹-۱۴، ۱۰-۱۹ و ۱۳-۱۵ واگذار کرد و تنها در کوارتر دوم ۲۵-۹ پیروز شد تا بازی در وقت‌ اصلی با حساب ۵۷ - ۵۷ مساوی شود. شاگردان آقاکوچکی با نتیجه ۱۱ - ۸ وقت اضافه اول را بردند تا برنده بازی شوند.

 

در انتهای این دیدار، صفا نکوئی سنتر تیم آینده سازان با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۲ پاس گل دبل‌دبل کرد تا با تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن زمین شود.

 

دیدگاه‌ها