کد خبر : 1740831 | 11 اسفند 1399 ساعت 22:45 | 38.1K بازدید | 1 دیدگاه

ویکتور فونت:

من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا از ژاوی به عنوان رهبر پروژه خود نام برد.

من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا نمانده و ویکتور فونت یکی از نامزدهای احراز این پست است. تنها چند ماه بعد از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، ممکن است تغییراتی در کادر فنی این تیم رخ بدهد و ویکتور فونت مدعی شد برای قبول پست هدایت بارسا به ژاوی، اسطوره این باشگاه و سرمربی فعلی السد قطر به توافق رسیده است.

 

1573641

 

ویکتور فونت گفت: "ما می خواهیم ساختار ورزشی در باشگاه بارسلونا را تغییر بدهیم و اگر این اتفاق رخ دهد ژاوی به عنوان رهبر جدید پروژه باشگاه انتخاب خواهد شد. ما یک چارت سازمانی تشکیل داده و از افرادی مانند ژاوی، یوردی کرایف، تیتو بلانکو، آلبرت بنایگس و خوان ویلا در این چارچوب استفاده خواهیم کرد. قصد دارین اطمینان حاصل کنیم که تصمیمات باشگاه بارسلونا توسط بهترین و اصلح ترین افراد گرفته می شود. ما باید استعدادهای جدیدی به باشگاه تزریق کنیم تا مسیر موفقیت و کسب پیروزی دوباره هموار شود.

 

ژاوی در آخرین صحبت های خود اعلام کرد که حاضر است با ما کار کند و او به ما در مورد نقش مورد علاقه خود در باشگاه توصیحاتی داده است. ژاوی در گذشته کارهای زیادی در باشگاه بارسلونا انجام داده است. پس اگر ما برنده نشویم، یک دارایی ارزشمند باشگاه بارسلونا را از دست خواهیم داد.

 

دستگیری جوزپ بارتومئو؟ یک روز بد برای باشگاه و هواداران بارسلونا رقم خورد و این اتفاقات روی اعتبار باشگاه تاثیر خواهد گذاشت."

دیدگاه‌ها