کد خبر : 1740861 | 12 اسفند 1399 ساعت 01:26 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

چه کردی زیزو؟

اشتباه عجیب زیدان؛ هدیه طلایی به اتلتیکو و بارسا

رئال مادرید امشب در زمین خود برابر رئال سوسیداد با تساوی 1-1 متوقف شد. توقفی که در آن رد پای زیدان دیده می شود.

اشتباه عجیب زیدان؛ هدیه طلایی به اتلتیکو و بارسا

به گزراش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرده بود؛ در حالی که رئال 12 شوت به سمت دروازه سوسیداد داشت(یکی داخل چارچوب) و سوسیدادی ها تنها دو شوت به سمت دروازه رئال ارسال کردند. رئال تیم برتر میدان بود ولی مشکل اینجا بود که نتوانست از شانس هایش به خوبی استفاده کند.

 

 

1577781

 

 

با شروع نیمه دوم، سوسیداد به طور کلی ورق را برگرداند و تبدیل به حاکم بلامنازع توپ و میدان شد. دلیل اصلی این اتفاق به تغییر سیستم رئال بر می گشت. زیدان سیستم رئال را از 3-3-4 به 2-5-3 تغییر داده بود اما این تغییر چیزی جز ضرر برای رئال نداشت و سوسیداد پس از 10 دقیقه طوفانی و ارسال 4 ضربه کرنر در این بازه زمانی دقیقه 55 توانست به گل برسد.

 

 

1577786

 

 

یک ربع طول کشید تا زیدان اشتباه خود را اصلاح کند و در نهایت تیم او با گل دقیقه 89 وینیسیوس از شکست فرار کرد. رئال یک امتیاز گرفت ولی دو امتیاز خانگی حساس را روی اشتباه تاکتیکی زیدان از دست داد.

فاصله رئال با اتلتیکو یک هفته تا دربی مادرید به 5 امتیاز افزایش یافت و در جدول نیز با امتیاز برابر با بارسا یک پله پایین تر قرار گرفت.

 

 

1577808

 

 

زیزو در نشست خبری پس از بازی به اشتباه خودش اعتراف کرد:« خوب پرس نمی کردیم و پس از 10 دقیقه یک ربع، مجبور شدم بار دیگر سیستم را عوض کنم و روندمان با 3-3-4 بهتر شد. تعویضی ها نیز کمک کردند تا در نهایت به گل تساوی برسیم. تغییر سیستم به ضررمان شد؟ سه بار این سوال را مطرح کرده اید و باید بگویم بله؛ می تواند اینطور باشد.»

دیدگاه‌ها