کد خبر : 1740866 | 12 اسفند 1399 ساعت 01:57 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

موقعیت های زیادی از دست دادیم

زیدان: توپ نمی خواست وارد دروازه سوسیداد شود

زین الدین زیدان پس از متوقف شدن رئال مادرید برابر سوسیداد معتقد است تیمش شایسته پیروزی بود.

زیدان: توپ نمی خواست وارد دروازه سوسیداد شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در یک بازی خانگی برابر سوسیداد با نتیجه 1-1 متوقف شد. رئال تا دقیقه 89 از میهمانش عقب بود که وینیسیوس توانست گل تساوی را بزند. به فاصله یک هفته تا دربی مادرید، رئال اکنون 5 امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد و محکوم به پیروزی در دربی است.

 

 

1577781

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی خوبی انجام دادیم و به خصوص در نیمه اول شانس ها گلزنی خوبی داشتیم. برخی موقعیت ها 100 درصدی و واضح بودند که به گل تبدیل شان نکردیم. دو امتیاز را از دست دادیم در حالی که این یک بازی خانگی بود. البته نباید فراموش کرد که حریف مان سوسیداد، تیم قدرتمندی بود و خیلی هم خوب کار کردند.»

 

زیدان در مورد تغییر سیستم رئال از 3-3-4 به 2-5-3 در ابتدای نیمه دوم گفت:« خوب پرس نمی کردیم و پس از 10 دقیقه یک ربع، مجبور شدم بار دیگر سیستم را عوض کنم و روندمان با 3-3-4 بهتر شد. تعویضی ها نیز کمک کردند تا در نهایت به گل تساوی برسیم. تغییر سیستم به ضررمان شد؟ سه بار این سوال را مطرح کرده اید و باید بگویم بله؛ می تواند اینطور باشد.»

 

 

1577786

 

 

زیدان در پایان گفت:« وینیسیوس را به جای ایسکو وارد زمین کردم تا در سمت چپ، جنب و جوش مان بیشتر شود. پس از یک ساعت، تیم نیاز به تغییر داشت. از روند بازی تیم درون زمین راضی نبودم و سه تعویض همزمان احتیاج بود.

معتقدم همه تعویضی ها خوب کار کردند. شکل بازی مان بهتر شد و در نهایت گل تساوی را زدیم. با وجود تساوی، نمایش تیم در مجموع خوب بود. امشب توپ نمی خواست وارد دروازه حریف شود و شانس های زیادی را از دست دادیم. باید صبور بود و سپس با کمی استراحت به دربی فکر کرد.»

 

دیدگاه‌ها