کد خبر : 1740941 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:51 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی اکسپرس؛

رقابت منچستریونایتد و PSG برای خرید گریزمان

دیلی اکسپرس ادعا کرده است که منچستریونایتد و پاری سن ژرمن آماده اند تا در این تابستان بر سر به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان، ستاره بارسلونا، با یکدیگر رقابت کنند.

رقابت منچستریونایتد و PSG برای خرید گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسا، در سال 2019 و پس از قهرمانی در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی فرانسه با مبلغ نجومی 120 میلیون یورویی که کاتالان ها برای فعال کردن بند آزادسازی او پرداختند، به بارسلونا پیوست.

 

با این حال، گریزمان به عنوان بازیکنی که عادت داشت به عنوان مهاجم دوم در اتلتیکو مادرید زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کند، موقعیت مشخصی در بارسلونا نداشت که این سرچشمه همه مشکلات بود.

 

1577967

 

گریزمان که توسط ارنستو والورده که سعی داشت او را در کنار لوئیز سوارز و لیونل مسی جا دهد، در جناح چپ بارسا مستقر شده بود، در اولین فصل حضور در این باشگاه نتوانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. اما به محض اینکه رونالد کومان سکان هدایت بارسا را در دست گرفت، گریزمان خیلی بیشتر توانست در این تیم خودی نشان دهد و خیلی زود در جناحین ترکیب 4-3-3 مورد علاقه سرمربی تازه بارسا، جا افتاد.

 

با وجودی که ستاره فرانسوی به وضوح دارد روز به روز در بارسلونا بهتر جا می افتد و کار می کند، بحران اقتصادی که این تیم با آن دست به گریبان است نقشی کلیدی در آینده گریزمان بازی خواهد کرد و ممکن است باشگاه مجبور به فروش او شود.

پس از مبلغ عظیمی که کاتالان ها خرج بردن او به نوکمپ کردند، حالا دیلی اکسپرس ادعا کرده که بارسا در قبال مبلغ 50 میلیون یورو آماده فروش گریزمان است. در حال حاضر از منچستریونایتد و PSG به عنوان دو تیم علاقمند به خرید گریزمان نام می برند.

 

1577966

 

گریزمان در تابستان سال 2017 نیز شانس رفتن به منچستریونایتد را داشت اما در نهایت این انتقال محقق نشد. گفته می شود که در صورت پیوستن به شیاطین سرخ، گریزمان مجبور خواهد بود برای قرار گرفتن در جایگاه بازیکن شماره 10 با برونو فرناندز رقابت کند.

 

کارها برای گریزمان در PSG به مراتب آسان تر خواهد بود. نیمار، دی ماریا، دراکسلر و مارکو وراتی اغلب در پاری سن ژرمن در نقش هافبک هجومی بازی می کنند. گریزمان می تواند به آسانی این پست را از آن خود کرده و در بازی کردن در کنار چنین رقبایی می تواند به او کمک کند تا جانی دوباره به حرفه خود در فوتبال باشگاهی بخشد.

دیدگاه‌ها