کد خبر : 1740945 | 12 اسفند 1399 ساعت 13:01 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه مس می‌خواهد در لیگ برتر بمانیم؛

اسلامی‌خواه: شوت من نه، گل به استقلال مهم بود

هافبک مس رفسنجان امیدوار است روند خوب‌شان را تا پایان فصل ادامه دهند.

اسلامی‌خواه: شوت من نه، گل به استقلال مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه درباره تساوی برابر استقلال اظهار کرد: قطعا در هر شرایطی یک تیم شهرستانی مقابل تیم‌های مثل استقلال و پرسپولیس بازی کند، کار سختی خواهد داشت چراکه این دو باشگاه همیشه برد می‌خواهند و همین موضوع در بازی دیروز هم مشخص بود.

 

او با بیان اینکه تنها هدف ما برتری مقابل استقلال بود، ابراز کرد: فکر می‌کنم همه آنهایی که دیروز بازی را دیدند، از تماشای آن لذت بردند چراکه موقعیت‌های زیادی داشت. ما فرصت‌های خوبی به دست آوردیم و می‌توانستیم بهتر استفاده کنیم ولی فقط یک گل زدیم و به تساوی رسیدیم.

 

هافبک مس رفسنجان درباره روند خوبی که تیمش در این فصل داشته، عنوان کرد: واقعا ما کار زیادی انجام می‌دهیم؛ اعضای کادر فنی و بازیکنان تمرکز زیادی گذاشتند، اهداف بزرگی برای خودمان داریم و می‌دانیم برای رسیدن به آن کار سختی خواهیم داشت. امسال باید خودمان را به آن هدف‌گذاری که در ذهن داریم، برسانیم. باید تاکید کنم هدف باشگاه ماندن در لیگ برتر است ولی ما بازیکنان هم حرفه‌ای هستیم و شرایط و قابلیت‌های خودمان را می‌دانیم و برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم.

 

اسلامی‌خواه درباره ضربه ایستگاهی او که منجر به گل مس مقابل استقلال شد، گفت: خدا را شکر توانستم تاثیر کوچکی در گل تیمم داشته باشم. البته پاس گل را عقیل کعبی داد و مسیح زاهدی گل زد. به شخصه خیلی کم راجع به این مسائل صحبت می‌کنم چون هدفم کمک به تیم است. مهم نیست در گل‌ها یا پاس گل‌ها نقش داشته باشم چون واقعا با گلزنی تیمم بیشتر از هر چیز خوشحال می‌شوم. بالاتر از هر چیز، مهم نتیجه گرفتن تیم است.

دیدگاه‌ها