کد خبر : 1740952 | 12 اسفند 1399 ساعت 13:29 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر؛

پل پوگبا آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد

از قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، با این تیم تنها 12 ماه باقی مانده است و گمانه زنی های زیادی پیرامون آینده او در جریان است.

پل پوگبا آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شایعات بسیار مبنی بر تمایل پل پوگبا به ترک منچستریونایتد، حالا گفته می شود که ستاره فرانسوی آماده شروع مذاکرات با شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد است.

 

وضعیت پوگبا و منچستریونایتد در یک سال گذشته و از زمانی که منچستریونایتد بند تمدید 12 ماهه قرارداد او را فعال کرد، در سر خط خبرها بوده است.

 

پوگبا تا پایان فصل بعد با منچستریونایتد قرارداد دارد و پس از آن می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

 

هافبک فرانسوی یونایتد سال گذشته از رویای خود برای بازی در رئال مادرید صحبت کرد و از آن زمان این نگرانی وجود دارد که پوگبا بخواهد به هر قیمتی شده اولدترافورد را ترک کند.

 

1571575

 

مینو رایولا، ایجنت معروف پوگبا، نیز در این مدت با اظهارات جنجالی که داشته بر این شایعات افزوده است. رایولا پیشتر گفته بود که کار پوگبا در یونایتد به پایان رسیده و بالاخره در سال 2021 او این باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

ستاره 27 ساله یونایتد که در ابتدای فصل باید برای بیشتر بازی کردن تلاش می کرد و با مصدومیت هایی نیز دست به گریبان بود، توانسته کم کم به اوج آمادگی برسد و نقش پررنگی در اوج گیری دوباره شیاطین سرخ در این فصل داشت.

 

1569779

 

حالا رسانه های انگلیسی از جمله میرر گزارش کرده اند که پوگبا آماده شروع مذاکرات با یونایتد برای تمدید قرارداد است.

سولسشر در هفته های پیش گفته بود که صحبت های صریحی با پوگبا داشته و این بازیکن باید هر چه زودتر راجع به آینده اش تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها