کد خبر : 1740956 | 12 اسفند 1399 ساعت 13:56 | 163.1K بازدید | 57 دیدگاه

اگر جای مدیریت استقلال بودید

نظرسنجی: شما سرمربی جدید استقلال را انتخاب کنید

پس از استعفای محمود فکری، حالا گزینه های زیادی پیرامون انتخاب سرمربی بعدی استقلال مطرح می شود.

نظرسنجی: شما سرمربی جدید استقلال را انتخاب کنید

به گزارش "ورزش سه"، عمر مربیگری محمود فکری بر روی نیمکت استقلال تنها 16 هفته بود. یکی از کوتاه ترین دوره های مربیگری در استقلال به نام کاپیتان سابق آبی پوشان نوشته شد تا او از رویای قهرمانی با تیم به استعفای مصلحتی برسد و از مربیگری این تیم کنار برود.


محمود فکری فصل را با پیروزی آغاز کرد ولی در همان هفته دوم طعم تلخ شکست را در مقابل فولاد تجربه کرد. حاشیه هایی که شاید می توانست در طول یک فصل برای تیمی رخ دهد، در یک بازی در اهواز بر سر فکری آوار شد و از درگیری با دیاباته تا انتشار کلیپ فحاشی به سرمربی رقیب، باعث شد او خیلی زود به ورطه سقوط نزدیک شود.


استقلال بازی هایش را می برد، صدرنشین بود ولی هواداران از سبک بازی این تیم راضی نبودند. شاید اگر بی دقتی بازیکنان پرسپولیس و نبوغ مهدی قایدی نبود، کار فکری با شکست سنگین در شهرآورد تهران تمام می شد ولی او نیم فصل را با استقلال به پایان رساند و سرانجام در هفته آغازین نیم فصل دوم و پس از توقف مقابل مس، از سمتش استعفا داد.


پس از استعفای فکری، گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین او آغاز شده است. از گزینه های زیادی برای نشستن بر روی نیمکت آبی پوشان نام برده می شود تا سرمربی استقلال برای ادامه رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.


شما کاربران ورزش سه اگر به جای احمد مددی مدیرعامل استقلال بودید، از بین تمامی گزینه های موجود برای نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری استقلال چه کسی را برای هدایت آبی پوشان انتخاب می کنید؟


 حتما با ذکر دلیل، علت انتخابتان را برای سرمربیگری استقلال اعلام کنید. نظرات خود را ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها