کد خبر : 1741066 | 12 اسفند 1399 ساعت 23:06 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس سوارز: بازی مقابل رئال مادرید همیشه ویژه است

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای اتلتیکومادرید آماده رویارویی با رئال مادرید است.

لوئیس سوارز: بازی مقابل رئال مادرید همیشه ویژه است

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده و در یکی از حساس ترین رقابت های این فصل فوتبال اروپا، اتلتیکومادرید صدرنشین باید در خانه رئال مادرید به مصاف این تیم برود. برتری در این مسابقه گام بلندی به سمت قهرمانی روخی بلانکوس است و لوییس سوارز که بارها سابقه گلزنی به رئال را در کارنامه دارد، می خواهد خود را در این مسابقه نشان دهد.

 

1577521

 

لوییس سوارز گفت: "همه بازی ها برابر رئال مادرید ویژه هستند و شما علاقه دارید برابر چنین تیم هایی بازی کرده و خودتان را نشان دهید. حالابازی برگشت را پیش رو داریم و می خواهیم نشان دهیم که هدف مان حفظ صدرنشینی در ادامه فصل است. همیشه می خواهم خودم را نشان داده و شرایط را بهبود ببخشم. می خواهم ثابت کنم می توانم از موانع پیش رو پرش کنم. در حال حاضر در باشگاهی بازی می نم که بسیاری معتقدند گلزنی های معتدد در آن دشوار است، اما با کیفیت هم بازی هایم، کار برایم آسان شده است.

 

اتلتیکومادرید مدتهاست موفق به کسب عناوین قهرمان نشده و من آرزو می کنم این فصل قادر به رسیدن به این هدف باشیم. ما در دیدار رفت برابر رئال مادرید مغلوب شدیم و حالا می خواهیم با کسب پیروزی در بازی برگشت، به مبارزه در مسیر کسب قهرمانی ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها