کد خبر : 1741069 | 12 اسفند 1399 ساعت 23:52 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر، رقیب بارسلونا برای جذب هافبک لیورپول

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر امیدوار است جینی واینالدوم، هافبک لیورپول فصل بعد راهی این تیم شود.

اینتر، رقیب بارسلونا برای جذب هافبک لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هافبک هلندی و باتجربه مرسی سایدی ها در ماه ژوئن تمام می شود و در صورت عدم تمدید، واینالدوم در پایان این فصل این تیم را ترک خواهد کرد. در ماه های اخیر و با توجه به اینکه رونالد کومان مسئولیت هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته، این باشگاه به عنوان محتمل ترین مقصد هافبک هلندی قلمداد شده است، اما گاتزتا مدعی شد اینتر نیز در تابستان با تمام توان برای خرید جینی واینالدوم اقدام خواهد کرد.

 

1549974

 

مدیران اینتر از همین حالا با برای خرید واینالدوم با مدیر برنامه او ارتباط برقرار کرده اند و به نظر می رسد باشگاه ایتالیایی با جدیت قصد دارد در تابستان پروسه خرید این هافبک هلندی را تقویت کند. جینی واینالدوم خواهان بستن قرارداد چهار ساله با دستمزد 10 میلیون یورو در هر فصل به علاوه با پاداش شده است.

 

بارسلونا در شرایط فعلی و بعد از شیوع ویروس کرونا از موقعیت خوبی از نظر مالی برخوردار نبوده و بعید است بتواند خواسته های هنگفت جینی واینالدوم را فراهم کند. همچنین باشگاه اسپانیایی از همین حالا برای خرید اریک گارسیا و احتمالا هکتور بیرین، دو بازیکن اسپانیایی منچسترسیتی و آرسنال به توافق دست یافته و شرایط برای جینی واینالدوم آسان نخواهد بود. در صورت فتح عنوان قهرمانی سری آ، احتمالا مدیران اینتر به دنبال برآورده کردن خواسته های آنتونیو کونته در تابستان خواهد بود و بدین ترتیب به نظر می رسد شانس اینتر برای خرید جینی واینالدوم کمتر از بارسلونا نباشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها