کد خبر : 1741088 | 13 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر اسپتزیا؛

پیرلو: تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

یوونتوس در دیدار شب گذشته خود برابر اسپتزیا 3-0 به پیروزی رسید، اما آندره‌آ پیرلو، سرمربی این تیم، آرزو می کند که گزینه های بیشتری روی نیمکت ذخیره های یووه داشت.

پیرلو: تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی شب گذشته خود برابر اسپتزیا یک ساعت بسیار سخت را پشت سر گذاشت و در نهایت با کمک ذخیره هایی که پیرلو به میدان فرستاد، توانست جریان بازی را عوض کرده و به نتیجه برسد.

فدریکو برناردسکی بلافاصله پس از ورود به زمین، پاس گل دقیقه 62 آلوارو موراتا را داد، سپس در دقیقه 71 بار دیگر در نقش گلساز ظاهر شد و به فدریکو کیه زا پاس گل داد. در دقیقه 89 نیز کریس رونالدو با زدن گل سوم خیال بیانکونری را از سه امتیاز بازی راحت کرد.

 

1578168

 

اسپتزیا در دقت های تلف شده بازی صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد که شزنی، دروازه بان یووه، با واکنشی دیدنی این توپ را دفع کرد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

پیرلو پس از این پیروزی گفت: "استارت ضعیف و کند ما در این بازی بیشتر به خاطر خستگی فیزیکی بود تا روحی و روانی، که خب طبیعی است وقتی مجبوری در اینهمه بازی با همان بازیکنان ثابت شرکت کنی.

 

سعی کردیم تا بازی را کنترل کنیم و بعد وقتی بازیکنان تازه نفس به میدان آمدند، موثرتر شدیم و توانستیم از شانس هایمان را بیشترین استفاده را ببریم.

 

1578169

 

ما بازیکنان فوق العاده ای داریم. متاسفانه اخیرا نتوانسته ام آنقدر که دوست دارم دست به تعویض بزنم. ما با تغییر بازیکنان و چرخاندن ترکیب می توانیم بهتر کار کنیم و با تعویض های هدفمند طراوت و تازگی به بازی ببخشیم."

 

موراتا در روزهای اخیر دچار یک بیماری عفونی شده بود که باعث شده بود  احساس ضعف شدید داشته باشد و حتی از حال برود، اما به محض ورود به زمین توانست تغییر مورد نظر پیرلو را ایجاد کرده و گل بزند. موراتا نشان داد که یوونتوس و پیرلو به یک مهاجم وسط نیاز دارند.

 

پیرلو افزود: "موراتا بازیکنی بود که ما به خاطر خصوصیات شخصیتی که دارد، می خواستیم. او به فضاهای خالی نفوذ می کند و گل می زند، اما همچنان در خدمت تیم هم هست و با دیگر بازیکنان همکاری می کند.

متاسفانه اخیرا او را کمتر در اختیار داشته ایم اما امیدواریم که او خیلی زود بتواند به آمادگی کامل برسد.

امیدواریم که چند نفر از بازیکنان دیگرمان را نیز طی روزهای آتی دوباره در اختیار بگیریم."

 

1578167

 

پیرلو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می توانند فاصله ای که بین یووه و اینتر در صدر جدول وجود دارد را از بین ببرند، گفت: "این فاصله فقط فاصله امتیازی است. می دانیم که این یک تعقیب طولانی مدت خواهد بود.

بازیکنان اینتر دو سال است که دارند در کنار هم بازی می کنند. آنها رویکرد خوبی داشته اند. در حالی که ما تازه امسال شروع کرده ایم. ما همچنان قصد داریم که تا انتها برای قهرمانی بجنگیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها