کد خبر : 1741281 | 13 اسفند 1399 ساعت 23:00 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوزان کاباک:

می خواهم مایه افتخار کلوپ باشم

اوزان کاباک، مدافع جدبد لیورپول به ستایش از یورگن کلوپ پرداخته است.

می خواهم مایه افتخار کلوپ باشم

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی نام های زیادی برای تقویت خط دفاعی لیورپول مطرح شد، اما آنها در نهایت موفق به جذب اوزان کاباک از شالکه شدند. در آستانه دیدار حساس فردا شب مقابل چلسی، اوزان کاباک در مورد این مسابقه و البته کار کردن زیر نظر کلوپ صحبت کرده است.

 

اوزان کاباک گفت: "در دیدارهای خانگی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده ایم که این موضوع بسیار مهمی ا‌ست. در بازی های خارج از خانه می توانیم پیروز شیم،‌ اما در آنفیلد به مشکل می خوریم. برای بازگشت به روند پیروزی در خانه باید در مقابل چلسی به سه امتیاز دست یابیم. در مقابل شفیلد به پیروزی رسیدیم و حالا می خواهیم این کار را مقابل چلسی نیز تکرار کنیم.

 

1578384

 

چلسی با سرمربی جدید خود شرایط خوبی دارد، اما ما نیز لیورپول هستیم و برایمان مهم نیست که حریف چه تیمی باشد، زیرا فقط برای کسب پیروزی وارد زمین می شویم. فکر می‌کنم زمانی که بازیکنان مصدوم به ترکیب بازگردند شرایط بهتری خواهیم داشت. اما در نبود آنها تلاش‌ می ‌کنیم در تمام بازی های پیش رو به برتری دست یابیم.

 

لازم نیست بگویم یورگن کلوپ چه مرد و سرمربی بزرگی است، زیرا همه او را می‌ شناسند. کلوپ با من به خوبی رفتار کرده و او با حرف هایش اعتماد به نفسم را بالا برده است. من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مایه افتخار کلوپ باشم."

دیدگاه‌ها