کد خبر : 1741294 | 14 اسفند 1399 ساعت 01:14 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گل دقیقه ۸۶ علیه شگفتی سازی یاران عزت اللهی

تیم وایله تا دقیقه ۸۶ یک امتیاز ارزشمند را از تیم کپنهاگن گرفته بود اما ضربه دارامی رویاهای یاران عزت اللهی را به باد داد.

گل دقیقه ۸۶ علیه شگفتی سازی یاران عزت اللهی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم لیگ دانمارک تیم وایله در دیداری خارج از خانه به مصاف کپنهاگن رفت. وایله باتوجه به نتایج هفته اخیر به رتبه دهم جدول سقوط کرده بود و در این بازی به کسب امتیاز مقابل تیم مدعی قهرمانی نیاز داشت اما این اتفاق رخ نداد.

 

نکته مهم این بازی حضور سعید عزت الهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران در ترکیب وایله بود. البته او برخلاف بازی های قبلی نه در پست هافبک مرکزی بلکه در پست تخصصی اش هافبک دفاعی بازی کرد.

 

در دقیقه ۲۷ این بازی ارسال فیچر از روی نقطه کرنر روی سر یورگنسن مهاجم تیم کپنهاگن نشست و برانست زلنر از سیو این توپ ناکام ماند تا بازی یک بر صفر شود.

 

نیمه اول با پیروزی کپنهاگن به پایان رسید. در دقیقه ۶۱ ارسال از روی نقطه کرنر با دفع توپ از سوی عزت اللهی همراه شد. او خیلی زود به حمله اضافه شد و در زمین حریف یک خطا برای تیمش گرفت.

 

وایله با حفظ همین حمله سرانجام توانست گل تساوی بخش را بزند. یلبر رمدانی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه را گشود و وایله را به شگفتی سازی امیدوار کرد.

 

قرمزپوشان تا آخرین دقایق بازی موفق به حفظ نتیجه شدند، اما در دقیقه محمد دارامی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی دقیق دروازه را گشود تا وایله امتیاز ارزشمند از خانه کپنهاگن را از دست بدهد.

 

1578406

 

در چهار دقیقه باقی مانده هم این تیم موفق به جبران گل دوم نشد تا بازی با نتیجه ۲-۱ تمام شود.

 

دیدگاه‌ها