کد خبر : 1741448 | 14 اسفند 1399 ساعت 23:09 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

روند خوب آلومینیوم حفظ شده است؛

قریشی: سپاهان بازی رفت خوش‌شانس بود

مدافع آلومینیوم می‌گوید با تمام توان به مصاف سپاهان می‌روند تا شکست بازی رفت را جبران کنند.

 قریشی: سپاهان بازی رفت خوش‌شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی قریشی درباره تساوی آلومینیوم برابر نساجی اظهار کرد: ما با شرایط متفاوتی نسبت به همیشه در این بازی حضور پیدا کردیم، اما با غیرت و تلاش بچه‌ها توانستیم یک امتیاز بگیریم و نیم‌فصل دوم را با موفقیت در قائم‌شهر شروع کنیم. همین مساوی ما را از نظر روحی در شرایط بهتری قرار داد و معتقدم که می‌تواند در پایان لیگ کمک زیادی به ما کند.

 

او در خصوص جدایی رسول خطیبی عنوان کرد: از زحمات آقای خطیبی و کادر فنی ایشان که به تراکتور رفتند، تشکر کنم. بالاخره ایشان در این تیم زحمت کشیدند و همراه هم به لیگ برتر آمدیم، اما تصمیم گرفتند به تراکتور بروند. ما هم با مربیانی که داشتیم، کارمان را با روحیه بالا ادامه دادیم و آنها نیز واقعا در این مدت تمام وقت خودشان را گذاشتند تا تیم شکل خود را حفظ کند و از روندی که داشت، خارج نشود.

 

1578657

 

مدافع آلومینیوم در مورد دیدار روز شنبه مقابل سپاهان عنوان کرد: آنها می‌خواهند جزو مدعیان باشند و مطمئنا برای سه امتیاز تلاش می‌کنند ولی اصلا کار راحتی در اراک ندارند. ما نشان دادیم که یقه همه تیم‌ها را در زمین خودمان می‌گیریم و امید زیادی داریم تا در این بازی سربلند شویم. سپاهان در دیدار رفت خوش‌شانس بود و با یک گل خطا برنده شد، اما این بار نوبت ما است که آنها را شکست دهیم.

 

قریشی تاکید کرد: در این مقطع بیشتر از همیشه نیاز به حمایت تماشاگران داریم و امیدوار هستیم مثل بازی‌های قبل پشت تیم باشند تا در بازی با سپاهان هم نتیجه بگیریم و شرایط خوبی که در این هفته‌ها داشتیم را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها