کد خبر : 1741452 | 14 اسفند 1399 ساعت 23:38 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پپ مجبور به قهرمانی چمپیونزلیگ؛

گواردیولا: همیشه رویای مربیگری در انگلیس را داشتم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرده که از زمانی که سرمربی بارسلونا بود، رویای هدایت یک تیم لیگ برتری را در سر می پروراند.

گواردیولا: همیشه رویای مربیگری در انگلیس را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کاتالان سیتیزن ها فاش ساخته که هدایت یک تیم در لیگ برتر انگلیس رویایی بوده که به واقعیت پیوسته است، هر چند که او تجربه هدایت غول هایی چون بلوگرانا و بایرن مونیخ را نیز در کارنامه دارد.

 

گواردیولا در آخرین قسمت از پادکست ریو فردیناند با او به صحبت نشست و در بخشی از حرف های خود گفت: "من در زادگاهم و در بارسلونا وهمچنین در بایرن مونیخ به شدت خوشحال و راضی بودم، اصلانمی توانید تصور کنید تا چه حد... هم باشگاه و هم شهر.

 

من مرد خوش شانسی بودم که توانستم آنجا باشم. اما اینجا و پس از چهار پنج سال خیلی احساس خوبی دارم.

 

1578666

 

من همیشه این احساس را داشتم... این رویا که به اینجا بیایم، که در سرزمین ویلیام شکسپیر تیمی را تمرین دهم، در سرزمین بیتلز و اواسیس، در سرزمین تئاتر و سینما. این کشور به دلایل خیلی خیلی خیلی زیادی کشوری خاص و استثنایی است و من می خواستم که این تجربه را زندگی کنم.

 

من از نوامبر، دسامبر، ژانویه و فوریه در انگلیس متنفرم چون آب و هوای بهتری را ترجیح می دهم، اما هر چیزی را که برای انجام کارم لازم دارم، در اختیار دارم. دلیل اینکه قراردادم را تمدید کردم هم همین بود."

 

منچسترسیتی از زمان شکست 2-0 برابر تاتنهام در ماه نوامبر و زمانی که گواردیولا متوجه شد که سیتیزن ها نیاز به تغییر دارند، شکست ناپذیر بوده است.

 

1578667

 

گواردیولا در ادامه افزود: "در آن لحظه تشخیص دادیم که عالی نیستیم، همه چیز سنگینی می کرد و هیچ چیز طبیعی و نرمال نبود.

ما بعضی چیزها را تنظیم کردیم تا بتوانیم بازیکنان بیشتری را مقابل محوطه جریمه قرار دهیم، اما مخصوصا بعد از تساوی 1-1 برابر وست بروم بود که فهمیدیم نیاز به تغییر داریم.

می توانستیم آن بازی را ببریم، اما بعد از بازی رفتم پیش دوستان و دستیارانم و گفتم: "من این تیم را دوست ندارم، این مدلی که بازی می کنیم را دوست ندارم. ربطی به نتایج ندارد، من دیگر تیم خودم را نمی شناسم.

ما فقط به اصول خود بازگشتیم. فقط همین. وینگرها در عمق و در دو طرف، کلی بازیکن در وسط، بدون توپ به عقب بازگشتن، مثل حیوان دویدن و خونسرد بودن وقتی توپ را در اختیار داریم، پاس های بیشتری دادن که خیلی کمک می کند، بیشتر به این فکر کردن که چه می خواهیم بکنیم."

 

1578668

 

گواردیولا پس از دورانی که در بارسلونا داشت دیگر نتوانسته در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد و می گوید که احساس می کند فشاری روی او هست که باید دوباره در چمپیونزلیگ قهرمان شود و این بار با سیتیزن ها.

 

گواردیولا اضافه کرد: "من تا وقتی در انگلیس هستم این فشار را حس خواهم کرد، می دانم.

اگر ما برای کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ به آخرین مرحله نرسیم و جام را نبریم، کارمان ناتمام خواهد بود."

دیدگاه‌ها