کد خبر : 1741454 | 15 اسفند 1399 ساعت 00:01 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر و قرنطینه شدن در زیرزمین خانه

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، پیش از دیدار فینال جام قهرمانی باشگاه های جهان، مبتلا به کرونا شد و نتوانست در فینال حضور یابد. او پس از بازگشت به آلمان خود را در زیرزمین خانه اش حبس کرده بود.

توماس مولر و قرنطینه شدن در زیرزمین خانه

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر به تازگی راجع به دوران ابتلایش به کرونا صحبت کرده و گفته که برای اجتناب از آلوده کردن همسرش به ویروس کرونا، پس از اینکه از قطر به آلمان بازگشت، خود را در زیرزمین خانه اش حبس کرده بود.

 

ستاره 31 ساله بایرن مونیخ که پس از مثبت شدن تست کرونایش، در پیروزی بایرن برابر تیگرس مکزیک در فینال جام قهرمانی باشگاه های جهان غایب بود، پس از این مسابقه و با جتی خصوصی به آلمان پرواز کرد و از فرودگاه با آمبولانس به خانه اش منتقل شد.

 

1578673

 

مولر گفت: "برای اینکه همسرم لیزا را آلوده نکنم در اتاق میهمان در زیرزمین خانه ماندم و هیچ تماسی با هیچ شخص دیگری نداشتم. خوشبختانه من دچار نوع ملایم بیماری شده بودم و دو سه روزی علائمی مشابه آنفولانزا داشتم.

مولر در دوران بیماری غذای خودش را در حالی صرف می کرد که یک دیوار شیشه ای او را از همسرش جدا کرده بود. مولر در این باره افزود: " خنده دار بود که مجبور بودیم در راهروی زیرزمین خانه مان غذا بخوریم. اما خوب جواب داد."

 

1578676

 

پس از دو هفته قرنطینه مولر پنجشنبه گذشته و بعد از منفی شدن تست کرونایش، به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت. او در پیروزی 5-1 یکشنبه گذشته بایرن مونیخ برابر کلن در نیمه دوم به زمین رفت و یک پاس گل به لواندوفسکی داد.

 

از ابتدای فصل تاکنون دیگر هم تیمی های مولر از جمله؛ لئون گورتزکا، خاوی مارتینز و بنجامین پاوارد نیز به کرونا مبتلا شده بودند. پاوارد آخرین بهبود یافته از کرونا بود که روز چهارشنبه به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت.

 

دیدگاه‌ها