کد خبر : 1741464 | 15 اسفند 1399 ساعت 01:38 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول 0-1 چلسی: آنفیلد دیگر ترسناک نیست

لیورپول در دیداری خانگی مقابل چلسی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

لیورپول 0-1 چلسی: آنفیلد دیگر ترسناک نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در 4 دیدار خانگی قبلی هم شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم نمایش ناامیدکننده ای داشتند و در نهایت با تک گل میسون مونت مغلوب حریف لندنی شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 6، روی همکاری با محمد صلاح، این اندی رابرتسون بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد نوبت تیمو ورنر بود که اولین موقعیت جدی چلسی را روی دروازه میزبان ایجاد کند اما ضربه والی او از بالای دروازه آلیسون بکر به بیرون رفت.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 16، روی ارسال سزار آسپلیکوئتا، باز هم ورنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او چندان خطرناک نبود و آلیسون به راحتی آن را مهار کرد. حملات آبی ها ادامه داشت تا اینکه دردقیقه 23، روی یک پاس به پشت مدافعان لیورپول، ورنر موفق شد با عبور از آلیسون، دروازه حریف را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

در دقیقه 28، روی ارسال بلند صلاح به محوطه جریمه چلسی، مانه صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و این فرصت عالی از دست رفت.

دو دقیقه بعد، روی پاس تیاگو، نوبت کورتیس جونز بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه چلسی پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول این لیورپولی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما این چلسی بود که در دقیقه 42 به گل رسید. میسون مونت که در سمت راست محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1578693

 

تلاش قرمزها برای جبران گل خورده ثمری نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. تا اینکه در دقیقه 54، چیزی نمانده بود که چلسی به گل برسد اما بعد از اینکه آلیسون ضربه چیلول را برگشت داد، رابرتسون با حضور به موقع، اجازه نداد ضربه حکیم زیاش روی توپ برگشتی تبدیل به گل دوم آبی ها بشود.

دو دقیقه بعد، ارسال خطرناک زیاش، می توانست ورنر را صاحب یک موقعیت خوب کند اما این مهاجم آلمانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و آلیسون به راحتی توپ را مهار کرد.

در ادامه لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 61، الکساندر آرنولد صاحب موقعیت شد اما ضربه او را رودیگر بلوکه کرد.

برتری لیورپول ادامه داشت اما به موقعیت گل خاصی منجر نمی شد. در دقیقه 76، همکاری مونت و جورجینیو، ورنر را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را آلیسون با واکنش به موقع دفع کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که برای زدن گل تساوی تلاش زیادی به خرج دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها