کد خبر : 1741659 | 16 اسفند 1399 ساعت 10:01 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

اولین نشست؛ تصمیمات جدید در راه است

اولین نشست اعضای هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال روز دوشنبه برگزار می شود.

اولین نشست؛ تصمیمات جدید در راه است 

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست بدون شک در خصوص تغییراتی که در قرار است در تشکیلات مدیریتی فدراسیون فوتبال رخ دهد تصمیم گیری خواهد شد. شاید رییس جدید فدراسیون فوتبال دبیر کل را هم به اعضای هیات رییسه معرفی کند. بر اساس قانون دبیر کل برای شروع بکار نیاز به رای مجمع نداردو با پیشنهاد رییس و هم چنین موافقت اعضای هیات رییسه انتخاب خواهد شد. هم چنین مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم از سمت خود استعفاء کرده و باید جانشین او هم معرفی شود. در حال حاضر دبیر کلی فدراسیون فوتبال بر عهده مهدی محمد نبی است و شاید عزیزی خادم با ادامه حضور او موافق باشد. 

 

البته که تیم ملی محور اصلی بحث اعضای هیات رییسه خواهد بود. در این نشست قرار است گزارشی از تلاش های انجام شده برای گرفتن میزبانی گروه c مقدماتی جام جهانی ارایه شود و اگر قرار است کار جدیدی در این باره صورت گیرد لیست شود. موازات با ایران بحرینی ها هم در تلاش هستند که میزبانی بازی های این گروه را به دست بیاورند. 

 

با برگزاری این نشست تصمیمات تازه ای برای اداره فوتبال کشور گرفته خواهد شد. احتمالا خداداد افشاریان به عنوان ریس کمیته داوران انتخاب خواهد شد چرا که او در بین اعضای هیات رییسه کارشناس داوری است. 

 

در خصوص زمان برگزاری محمع بعدی فدراسیون فوتبال و اعلام نایب رییس اول و دوم هم تصمیم گیری خواهد شد و اینکه تا زمان برگزاری مجمع چه کسانی به طور موقت سرپرستی این پست ها را برعهده خواهند گرفت. بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان، طهمورث حیدری، احمدرضا براتی، مهرداد سراجی، میرشاد ماجدی اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند. شهره موسوی نایب رئیس امور بانوان، مهدی محمد نبی دبیر کل و شهاب عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال هستند.

دیدگاه‌ها