کد خبر : 1741739 | 16 اسفند 1399 ساعت 14:35 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی و بابایی بازی می‌کنند؛

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل نساجی

رسول خطیبی ۱۱ بازیکن اصلی تراکتور در دیدار با نساجی را مشخص کرد.

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور امروز نخستین بازی خانگی با سرمربیگری رسول خطیبی را مقابل نساجی مازندران تجربه می‌کند و امیدوار است به ناکامی‌هایش در کسب پیروزی برابر این تیم طی سه دیدار اخیرش پایان دهد.

 

محمدرضا اخباری دروازه‌بان امروز تراکتور است؛ محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان، دو مدافع میانی این تیم برابر نساجی هستند و مهدی تیکدری و میثم تیموری به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی می‌کنند.

اکبر ایمانی در کنار احسان حاج‌صفی هافبک‌های دفاعی تراکتور برابر نساجی را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آنها مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو بازیکن با تجربه این تیم حضور دارند.

پیمان بابایی نیز با رفع محرومیت و اجازه بازی توسط سازمان لیگ به ترکیب تراکتور اضافه شده و در کنار محمد عباس‌زاده دو مهاجم این تیم برابر نساجی را تشکیل می‌دهند.

 

ترکیب تراکتور مقابل نساجی به‌صورت زیر است:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.

 

گفتنی است، ترکیب تراکتور نسبت به دیدار اخیرش مقابل نفت مسجدسلیمان دو تغییر داشته که میلاد فخرالدینی و امین اسدی نیمکت‌نشین شده‌اند و به جای آنها مسعود  شجاعی و پیمان بابایی بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها