کد خبر : 1741857 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:37 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار خرمزی در آلومینیوم اراک(عکس)

سرمربی موقت آلومینیوم اراک خبر از پایان همکاری‌اش با این باشگاه داد.

پایان کار خرمزی در آلومینیوم اراک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از آنکه لیگ برتر را با شرایط بدی و بدون حضور بازیکن جدید شروع کرد و در خانه مقابل نساجی مازندران شکست خورد، در دیگر مسابقات خانگی نیم‌فصل اول شکستی متحمل نشده بود تا اینکه امروز دوباره یک باخت عجیب و غیرقابل تصور را تجربه کرد.

 

آلومینیوم پس از آنکه در ۶ مسابقه آخر نیم‌فصل اول با هدایت رسول خطیبی شکستی نداشت و سه مساوی و سه پیروزی را تجربه کرد، در دیدار اخیرش به تساوی یک بر یک مقابل نساجی در قائم‌شهر رسید ولی امروز باخت سنگینی را برابر سپاهان متحمل شد.

 

اراکی‌ها که اثری از بازی همیشگی خود نداشتند و به شکل عجیبی کار می‌کردند، با نتیجه ۶ بر یک مقابل سپاهان شکست خوردند که همین اتفاق در پایان مسابقه منجر به ناراحتی شدید و استعفای محمود خرمزی از ادامه همکاری با این تیم شد.

 

1579289

 

خرمزی که در لیگ یک به کادر فنی آلومینیوم اضافه شده و نیم‌فصل اول هم در این تیم حضور داشت، پس از جدایی رسول خطیبی و استعفای حمیدرضا عبداللهی از ادامه همکاری با این تیم، به‌عنوان سرمربی موقت آلومینیوم انتخاب شد، اما او هم پس از دو بازی و باخت برابر سپاهان به پایان راهش با اراکی‌ها رسید.

 

این مربی که در جریان دیدار با سپاهان بخاطر اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شده بود، در کنفرانس خبری پس از بازی انتقادات شدیدی نسبت به عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم بخاطر تحرکاتی که روز گذشته انجام داده بود، مطرح کرد و در پایان نشست مطبوعاتی نیز از حضور در کادرفنی این تیم استعفاء داد.

 

با این شرایط باشگاه آلومینیوم که طی دو هفته اخیر سرمربی رسمی را به‌عنوان جانشین خطیبی انتخاب نکرده بود، باید به فکر سرمربی جدید بیفتد تا تیم شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول را از این شرایط خارج کند.

دیدگاه‌ها