کد خبر : 1741858 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:38 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی‌پناه: داور وسط درست تصمیم گرفته بود اما؛ 

شکایت پیکان از داور پشت دروازه دیدار با شهرخودرو

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان از عملکرد داور پشت درواز دیدار این تیم برابر شهرخودرو گلایه کرد و خواهان برخورد کمیته داوران با او شد.

 شکایت پیکان از داور پشت دروازه دیدار با شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، امیر صادقی پناه مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان که تیمش امروز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شهرخودرو شد، اینطور حرف هایش را با گلایه از عملکرد داور پشت دروازه آغاز کرد: ما نسبت عملکرد علی بای داور پشت دروازه بازی با شهرخودرو گلایه داریم. این داور در حالی حسن اکرمی داور مسابقه پنالتی تیم ما را در اواسط نیمه اول روی حسین پورحمیدی اعلام کرد، اما ایشان در تصمیمی که معلوم نیست چرا اتخاذ کرده، داور مسابقه را فراخواند و نظرش را برگرداند و اعتقاد داشت که خطا بیرون از محوطه جریمه است.


صادقی پناه اضافه کرد: اگر قرار باشد داوران پشت دروازه تصمیمات درست داوران را برگردانند، چه نیازی به حضور آنها هست. این داوران برای این حضور دارند که به گرفتن تصمیم درست کمک کنند و وقتی مطمئن هستند، وارد بازی شوند و جریان آن را تغییر دهند؛ امروز داور وسط درست تصمیم گرفته بود ولی داور پشت دروازه نظرش را به اشتباه تغییر داد و همه هم دیدند که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد.


مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان ادامه داد: من خودم شخصا بین دو نیمه صحنه را به داوران نشان دادم و قبول کردند که اشتباه کرده اند. متاسفانه اما  این موضوع به تیم ما ضربه زده و خواهان برخورد کمیته داوران با ایشان هستیم. کل مجموعه باشگاه پیکان نسبت به این موضوع اعتراض دارد و ما فردا شکایت رسمی خودمان را به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ ارسال خواهیم کردو امیدواریم که ترتیب اثر داده شود.

دیدگاه‌ها