کد خبر : 1741859 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:41 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوغان: داشتم از فوتبال خداحافظی می کردم

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی در آستانه وداع با فوتبال بوده است.

گوندوغان: داشتم از فوتبال خداحافظی می کردم

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوغان 30 ساله شاید در حال سپری کردن بهترین روزهای زندگی ورزشی خود باشد و او در این فصل تا به امروز 11 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. سیتیزن ها در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول قرار دارند و بی تردید درخشش ایلکای گوندوغان یکی از عوامل رقم خوردن این موفقیت بوده است. اما در سال 2013 و در دوران حضور در دورتموند، این بازیکن فاصله ای تا خداحافظی از دنیای فوتبال نداشته است.

 

1572300

 

ایلکای گوندوغان گفت: "من در سال 2013 نزدیک به 14 ماه مصدوم بوده و از میادین بیرون بودم، اما بدترین قسمت ماجرا این بود که هیچ کس واقعا نمی دانست مصدومیت من چیست و دلیل آن چه بوده است. در خاطر دارم در آن مقطع با یک جراح ملاقات کردم و او به من پیشنهاد داد که برای به دست آوردن سلامتی خود باید یک پیچ بزرگ در کمرم خود قرار دهیم. اگر تن به این جراحی می دادم دیگر قادر نبودم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم.

 

در آن مقطع من واقعا ترسیده بودم و تصور می کردم دیگر نمی توانم در مستطیل سبز حضور پیدا کنم، اما خدا را شکر می کنم که در نهایت یک جراح حاذق پیدا کرده و خودم را درمان کردم. البته من هنوز هم با این مصدومیت سر و کار دارم، اما حالا احساس خوبی پیدا کرده ام."

دیدگاه‌ها