کد خبر : 1741936 | 17 اسفند 1399 ساعت 00:04 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار با ماشین بیشتر از ۶ امتیاز داشت؛

حسینی: صحنه‌های بازی را قبلا دیده بودیم!

مدافع ذوب‌آهن معتقد است نتایج خوب این تیم در نیم‌فصل دوم ادامه خواهد داشت.

حسینی: صحنه‌های بازی را قبلا دیده بودیم!

به گزارش "ورزش سه" سید عبدالله حسینی با اشاره به برتری ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: کاملا حساب شده بازی کردیم؛ پیش از مسابقه، کادر فنی آنالیز خوب و دقیقی از این مسابقه داشت و انگار تمام صحنه‌ها را قبلا دیده بودیم! مربیان نکات مهمی را به ما گفتند و هدفمان این بود که شروع خوبی داشته باشیم و به گل برسیم که همین اتفاق هم افتاد.

 

او ادامه داد: زدن گل زودهنگام به نفع ما شد و تاثیر زیادی در روحیه تیم داشت. تیم ما در این دیدار خیلی با نظم کار کرد و برنده شد تا دل هواداران را با این پیروزی شاد کنیم.

 

مدافع میانی ذوب‌آهن یادآور شد: این مسابقه برای ما فراتر از ۶ امتیاز داشت و شرایط‌مان را در جدول و از نظر روحی بهتر کرد. به این برد نیاز داشتیم تا به لیگ برگردیم و بازیکنان با روحیه و اعتماد به نفس بالاتری کارشان را ادامه دهند. قول می‌دهیم از هفته‌های بعد ذوب‌آهن بهتری می‌بینید.

 

حسینی درخصوص گل زودهنگام ذوب‌آهن برابر ماشین‌سازی ابراز کرد: از ابتدای هفته آقا مجتبی(حسینی) تاکید کرده بود که بازی را باید خیلی خوب شروع کنیم و زود به گل برسیم که خدا را شکر همینطور هم شد و خواسته کادر فنی را انجام دادیم.

 

او درباره تاثیر حضور حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن عنوان کرد: از وقتی آقا مجتبی آمده تیم نظم خاصی گرفته و از سبک بازی تیم هم می‌شود این موضوع ر ا فهمید. هر بازیکنی وظیفه خود را انجام می‌دهد. قبلا شاید روی غافلگیری و بخاطر اشتباهات فردی گل می‌خوردیم، اما الان همه با مسوولیت بیشتری کار می‌کنند. با آنالیز قوی‌تر جلو می‌رویم و امیدوارم این روند و بردها ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها