کد خبر : 1741943 | 17 اسفند 1399 ساعت 01:05 | 54.7K بازدید | 4 دیدگاه

حریف بحران زده استقلال خیال بردن ندارد

الاهلی عربستان در ادامه روند عجیب و ضعیف خود، مقابل تیم قعر جدولی ضمک با نتیجه دور از انتظار سه بر یک شکست خورد.

حریف بحران زده استقلال خیال بردن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ حرفه ای عربستان بین تیم های الاهلی و ضمک در استادیوم کینگ عبدالله برگزار شد که طی آن الاهلی در دیداری ضعیف و پر انتقاد، با نتیجه عجیب سه بر یک مغلوب ضمک قعر جدولی شد.

 

1579459


در این دیدار عبدالرحمن غریب تنها بازیکن موثر الاهلی طی هفته های اخیر، باز هم برای این تیم گلزنی کرد و شاگردان ولادان میلوژویچ را در دقیقه 13 از حریف خود پیش انداخت و الاهلی با این تک گل به رختکن رفت.


اما با آغاز نیمه دوم ورق به یکباره برگشت و منصور حمزه هافبک ضمک گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. دقایقی بعد امیلو زلایا مهاجم آرژانتینی ضمک برخلاف انتظارها از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه محمد العویس کرد و ضمک را پیش انداخت.

 

1579460


در حالیکه بازیکنان الاهلی به دنبال جبران نتیجه بودند، زلایا گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت ضمک رده پانزدهمی در جدول شانزده تیمی لیگ حرفه ای عربستان، موفق شد میزبان خود الاهلی را مغلوب کند تا شگفتی ساز این هفته لقب بگیرد.


نتایج ضعیف و عجیب الاهلی باعث شد تا آنها برای سومین هفته متوالی متحمل شکست شوند. آنها در 5 دیدار خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و با 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. الاهلی طی هفته های گذشته درگیر بحران های شدیدی شده است و نزدیک به 5 ماه است که بازیکنان این تیم حقوق خود را دریافت نکرده اند و گفته می شود مدیران این تیم در پی برکناری ولادان میلوژویچ سرمربی خود هستند.


الاهلی در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال، الدحیل و الشرطه در یک گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها