کد خبر : 1741949 | 17 اسفند 1399 ساعت 01:51 | 23.2K بازدید | 2 دیدگاه

بازی ۴ دقیقه‌ای جهانبخش در شکست برایتون

یاران جهانبخش بازی یک بر صفر برده را با شکست دو بر یک عوض شده دیدند.

بازی ۴ دقیقه‌ای جهانبخش در شکست برایتون

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم برایتون در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس میزبان لسترسیتی بود.

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون پس از آسیب‌دیدگی و دوری یک ماهه از مسابقات، مقابل کریستال پالاس به میدان رفت اما هفته گذشته در بازی با وست‌برومویچ به میدان نرفت. او در بازی امشب مقابل لستر فقط چهار دقیقه بازی کرد.

 

1579475

 

جهانبخش در حالی در این دیدار به میدان نرفت که در هفته منتهی به بازی، شاهد انتشاردوباره ویدیوی سوپر گل او به لستر در شبکه های اجتماعی بودیم. او اما فرصت زیادی برای تکرار چنین گلی در بازی امشب نداشت. علیرضا در دقیقه 1+90 وارد زمین شد و تنها 4 دقیقه فرصت بازی کردن داشت.

 

1579474

 

برایتون نیمه اول این دیدار را با گل دقیقه دهم آدام لالانا با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. لسترسیتی در نیمه دوم با چهره ای تهاجمی تر برای جبران وارد میدان شد و در دقیقه 64 با گل کلچی ایهه ناچو بازی را به تساوی کشاند. در ادامه کار، لستر گل دوم را هم توسط دنیل آمارتی در دقیقه 87 به ثمر رساند تا برایتون بازی برده را با باخت دو بر یک عوض شده ببیند.

 

1579476

 

با این نتیجه، یاران جهانبخش با 26 امتیاز از 27 بازی در مکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماندند و لستر هم با 53 امتیاز موقتا منچسریونایتد را کنار زده و در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها