کد خبر : 1742176 | 17 اسفند 1399 ساعت 22:29 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ستارگان قطر؛

پیروزی دراماتیک یاران شجاع

یاران خلیل زاده هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الریان و الاهلی امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک الریان همراه بود.

 

دو تیم در شرایطی پای به این مسابقه گذاشتند که بازیکنان ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشتند. شجاع خلیل زاده در این دیدار 90 دقیقه برای الریان بازی کرد و در سمت مقابل نیز امید ابراهیمی از ابتدا تا پایان بازی برای الاهلی به میدان رفت. امید ابراهیمی در دقیقه 46 این دیدار یک کارت زرد از داور بازی گرفت.

 

1579846

 

شجاع خلیل زاده که هفته گذشته موفق شده بود به همراه الریان به دو برد مقابل الخریطیات و پژمان منتظری در لیگ و جام حذفی دست پیدا کند، امشب نیز موفق شد در تقابلی دیگر با ایرانی های لیگ قطر به برد دست یابد.

 

یوهان بولی در دقیقه 15 اولین گل بازی را برای الریان به ثمر رساند تا این تیم با برد یک بر صفر راهی رختکن شود. در دقیقه 72 بازی یاران ابراهیمی گل تساوی را توسط ناصر خلفان به ثمر رساندند. در حالی که بازی می رفت با نتیجه مساوی به پایان برسد، الریان در وقت های تلف شده بازی، توفانی کار کرده و دو بار دروازه حریف را باز کرد. یاسین براهیمی در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه از روی نقطه پنالتی گل دوم الریان را زد و عبدالعزیز حاتم در دقیقه 7+90 گل سوم را برای این تیم به ثمر رساند.

 

1579845

 

به این ترتیب الریان به یک پیروزی دراماتیک در این بازی دست یافت تا با 31 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد. الاهلی هم 26 امتیازی مانده و شانس صعود به رتبه های بالاتر را از دست داد تا هفته هجدهم را با رتبه هفتم به پایان برساند.

دیدگاه‌ها