کد خبر : 1742180 | 17 اسفند 1399 ساعت 23:33 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه پپ؛ خبر اصلی ۲۱ برد پیاپی است نه یک باخت

پپ گواردیولا معتقد است که بعد از شکست تیمش مقابل منچستریونایتد همه اخبار به این مسئله اختصاص پیدا خواهد کرد، در حالی که باید به ۲۱ پیروزی پیاپی این تیم اشاره شود.

طعنه پپ؛ خبر اصلی ۲۱ برد پیاپی است نه یک باخت

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی طی هفته های اخیر روند فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود. شاگردان پپ گواردیولا در 21 بازی پیاپی پیروز شده بودند اما امشب بالاخره این بردهای سریالی پایان یافت چرا که آنها با دو گل از تیم همشهری و رده دومی یعنی منچستریونایتد شکست خوردند.

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " این یک بازی خارق العاده بود.  یونایتد بازی با فشار فوق العاده بالایی را ارائه می دهد و سرعت آن در ضد حمله بسیار زیاد است. خوب بازی کردیم. متأسفانه، ما نتوانستیم خیلی خونسرد و فرصت طلب عمل کنیم بنابراین به یونایتد تبریک می گوییم.

 

 

1579859

 

 

به خاطر این که باختیم قطعا در خبر ها خواهیم بود اما خبر اصلی 21 پیروزی پیاپی است. هنوز 30 امتیاز برای کسب کردن وجود دارد و ما باید برای به دست آوردن مجدد پیروزی‌ها تلاش کنیم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " این فوتبال است و گاهی چنین شرایطی اتفاق می‌افتد. ما امشب خیلی بهتر از دیدار برابر وستهام که در آن به پیروزی رسیدیم، بازی کردیم. شرایط همیشه یکسان نیست. گاهی یک بازی را می بریم و سپس به سراغ مسابقه بعدی می رویم. اکنون هم شرایط همین‌گونه است. ما در این بازی شکست خوردیم و حالا به استقبال دیدار بعدی می رویم. این یک درس است. ما با وجود شکست 2-0 عملکرد خوبی داشتیم."

 

 

1579861

دیدگاه‌ها