کد خبر : 1742191 | 18 اسفند 1399 ساعت 00:25 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار به پلی آف سهمیه لیگ قهرمانان؛

پیروزی یاران عزت اللهی در بازی فوق حساس

تیم وایله بولدکلاب در حضور ۹۰ دقیقه ای سعید عزت الهی به برتری شیرینی رسید.

پیروزی یاران عزت اللهی در بازی فوق حساس

به گزارش "ورزش سه"، تیم های وایله بولدکلاب و اودنس در حالی به مصاف هم رفتند که وایله برای زنده نگه داشتن شانس حضور در بین شش تیم بالای جدول و صعود به پلی آف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به پیروزی داشت.

 

در نیمه اول این مسابقه اودنس چند موقعیت گل خلق کرد اما برانست زلنر به خوبی مقاومت کرد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد. در ابتدای نیمه دوم شوت سعید عزت اللهی از سمت راست به بیرون رفت.

 

دو دقیقه پس از این شوت ارسال داویدسن از سمت راست با ضربه آلان سوسا همراه شد تا وایله در موقعیت برتری قرار گیرد. در آخرین دقایق بازی نیز ژرمن اونوکا گل دوم را با تیزهوشی و در موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

 

عزت الهی در نیمه دوم با کسب چند خطا در موفقیت وایله برای کنترل بازی نقش خود را ایفا کرد. او همچنین در دوئل های زمینی و هوایی موفق عمل کرد تا در روز پیروزی شیرین وایله نمایش درخشانی را ارائه کند.

 

وایله با این پیروزی با ۲۴ امتیاز پایین تر از اودنس در رتبه هشتم جای گرفت. آن ها باید امیدوار باشند که تیم رتبه ششم جدول فردا پیروز نشود.

 

یاران عزت الهی در سه بازی آخر پیش از پلی آف، مقابل راندرز، آلبورگ و میتیلند قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که شش تیم بالای جدول لیگ دانمارک به پلی آف قهرمانی صعود می‌کنند و شش تیم پایین جدول برای بقا تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها