کد خبر : 1742379 | 18 اسفند 1399 ساعت 19:50 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

روبین کازان گربه سیاه یاران سردار؛

خودخواهی کاپیتان روسیه علیه آزمون و زنیت

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در شب شکست تیمش مقابل روبین کازان موفق به گلزنی شد.

 خودخواهی کاپیتان روسیه علیه آزمون و زنیت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برای دومین مسابقه متوالی سردار آزمون را در خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم بارس آرنا مهمان تیم رده نهمی روبین کازان بود.

 

زنیت سنت‌پتربورگ که آخرین شکست در لیگ برتر روسیه را در دیدار رفت مقابل روبین کازان تجربه کرده و به دنبال کسب برتری برابر این تیم بود، باز هم در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

 

سردار آزمون که تجربه بازی در روبین کازان را دارد و از انگیزه بالایی در این مسابقه برخوردار بود، در دقیقه ۷۵ توپ ارسالی راکیتسکی از روی ضربه ایستگاهی را با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل تساوی زنیت کرد.

 

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، روبین کازان موفق شد در دقیقه ۲+۹۰ گل دوم را بزند تا نتیجه بازی رفت تکرار شود و در آستانه برتری دوباره مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ قرار بگیرد.

 

پس از این گل، یاران آزمون سراسر حمله شدند تا نتیجه را در لحظات باقی مانده جبران کنند و توانستند در دقیقه ۹+۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شوند که این فرصت با خودخواهی دوباره کاپیتان ملی‌پوش زنیت هدر رفت.

 

آرتم زیوبا که همواره پنالتی‌های زنیت سنت‌پترزبورگ را از سردار می‌گیرد و آمار گل‌های خود را بالا می‌برد، پنالتی لحظه آخری برای تیمش را به بدترین شکل به گوشه سمت راست زد تا دروازه‌بان روبین کازان به راحتی این توپ را مهار کند.

 

یاران آزمون با سومین شکستی که در این فصل با نتیجه ۲ بر یک مقابل روبین کازان متحمل شدند ۴۲ امتیازی ماندند ولی صدر جدول لیگ برتر روسیه را با اختلاف دو امتیازی با زسکا مسکو رده دومی از دست ندادند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت در این مسابقه تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۱۲ رساند تا به تنهایی و بالاتر از آرتم زیوبا ۱۱ گله در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه بایستد.

دیدگاه‌ها