کد خبر : 1742382 | 18 اسفند 1399 ساعت 20:23 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: خوب است که بازیکنی مانند ارلینگ هالند داریم

مارکو رویس, ستاره آلمانی دورتموند، از ارلینگ هالند تمجید کرد.

رویس: خوب است که بازیکنی مانند ارلینگ هالند داریم

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب سیگنال ایدونا پارک میزبان بازی برگشت بین دو تیم دورتموند و سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود؛ زنبورها در مسابقه رفت با نتیجه 3-2 حریف اسپانیایی خود را شکست دادند و اکنون با توجه به انجام بازی برگشت در خانه امید زیادی به صعود خواهند داشت.

 

مارکو رویس، ستاره آلمانی دورتموند پیش از بازی فردا مقابل سویا گفت: " لیگ قهرمانان اروپا رقابتی است که برای ما معنای زیادی دارد. این مسئله که برای صعود به مرحله بعد شانس زیادی داریم یک افتخار برای مان محسوب می‌شود چرا که طی سال های اخیر در رسیدن به این مهم ناکام بوده ایم. ما باید برای مسابقه فردا کاملاً آماده باشیم و همینگونه نیز هست.

 

 

1580135

 

 

ما به خوبی دیدار شنبه برابر بایرن مونیخ را مورد بررسی قرار دادیم. در آن بازی کنترل کار را در اختیار داشتیم اما نهایتاً نتوانستیم از فشار زیاد بایرن مونیخ خارج شویم. با این حال دیدار فردا یک مسابقه بزرگ برای ما محسوب می‌شود و می‌خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. به دنبال این هستیم که عملکردی مانند دیدار رفت در سویا را داشته باشیم."

 

مارکو رویس درباره ارلینگ هالند نیز گفت: " خوب است که بازیکنی مانند ارلینگ هالند را داریم؛  کسی که می تواند خطر های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کند. به نظرم ما در بخش هجومی کاملاً منعطف هستیم و این موضوع را در بازی‌های قبلی به نمایش گذاشته ایم."

 

 

1579628

دیدگاه‌ها