کد خبر : 1742688 | 20 اسفند 1399 ساعت 14:02 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی از سرمربی جدید شاهین پس از جدایی کمالوند؛

سرمربی تیم ملی جوانان، جانشین مربی استقلال در بوشهر!

با رسمی شدن پایان همکاری فراز کمالوند با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، مدیران این باشگاه سرمربی تیم‌شان را برای هدایت در نیم‌فصل دوم انتخاب کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان، جانشین مربی استقلال در بوشهر!

به گزارش "ورزش سه" پس از حواشی که پیرامون جدایی به یک‌باره فراز کمالوند از هدایت شاهین شهرداری بوشهر به سوی مربیگری در استقلال شکل گرفت، ابتدا مدیران این باشگاه بوشهری موضع اعتراضی داشتند و به دنبال مانع شدن برای جدایی کمالوند بودند اما پس از توافق با این مربی، به سراغ گزینه‌های جدید برای سپردن سکان هدایت شاهین شهرداری بوشهر رفتند.

 

یکی از گزینه‌های مطرح شده، داوود مهابادی سرمربی تیم ملی جوانان بود که تکلیف حضورش در این سمت پس از تغییر رئیس فدراسیون فوتبال مشخص نیست و به همین علت، مهابادی با مدیران شاهین بوشهر به توافق رسید تا در نیم‎فصل دوم سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ جالب آن‌که در شروع فصل جاری لیگ یک نیز مهابادی سرمربی تیم فجرسپاسی بود که از این تیم جدا و راهی تیم ملی جوانان شد و حالا در بازگشتی دوباره به لیگ یک، هدایت شاهین شهرداری بوشهر را پذیرفت.

 

شاهینی‌ها در نیم‌فصل اول با 24 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار گرفتند و باید دید در نیم‎فصل دوم چه سرنوشتی در انتظار این تیم با هدایت مهابادی خواهد بود.

دیدگاه‌ها