کد خبر : 1743068 | 22 اسفند 1399 ساعت 11:56 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس:

هری کین توپ را به خود جذب می کند

پس از دبل هری کین، ستاره تاتنهام، در دیدار برابر دینامو زاگرب، هوگو لوریس، دروازه بان اینوتیم، زبان به ستایش از ستاره تیمش گشود.

هری کین توپ را به خود جذب می کند

به گزارش "ورزش سه"، با درخشش هری کین، ستاره خط تاتنهام، شاگردان مورینیو اکنون توانسته اند در هفت بازی پیاپی گلزنی کنند. در بازی شب گذشته برابر دینامو زاگرب در لیگ اروپا نیز، کین یک تنه و با زدن دو گل، لندنی ها را به پیروزی 2-0 برابر حریف کروات رساند.

هوگو لوریس معتقد است که حرکات غریزی هری کین در اطراف محوطه جریمه نشان از رابطه مغناطیسی او و توپ دارد.

این مهاجم گلزن در پایان بازی دیشب از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد و از زمین مسابقه بیرون رفت، هر چند مورینیو می گوید که او دچار مشکلی جدی نشده است.

 

1581317

 

لوریس درباره کین گفت: "او فقط از فوتبالش لذت می برد. همانطور که همه می توانیم ببینیم او توپ را جذب می کند! لاملا کار فوق العاده ای انجام داد و توانست شرایط را برای زدن گل اول فراهم کند و هری هم دقیقا در زمان درست آنجا بود تا گل بزند. گل دومش قبل از بازی برگشت کمی خیال تیم را راحت کرد.

ما در این فصل کمی بالا و پایین داشته ایم اما به دوره مهمی قدم گذاشته ایم و خوب است که احساس کنیم بازیکنان برای کمک به تیم آماده هستند. اگر به عنوان یک تیم خوب کار کنیم، به استعدادهایمان قدرت بیشتری برای ایجاد تغییر خواهیم بخشید."

 

1581318

 

تاتنهام روز یکشنبه در دربی شمال لندن به مصاف آرسنال خواهد رفت و برد آسان آنها در لیگ اروپا روحیه ای مضاعف به این تیم برای جدال با توپچی ها داده است. همچنین شاگردان مورینیو پیش از دیدار برگشت در روز پنجشنبه برابر دینامو زاگرب، از برتری دو گله در دیدار رفت برخوردار شدند تا امید به یک صعود آسان داشته باشند."

دیدگاه‌ها