کد خبر : 1743577 | 24 اسفند 1399 ساعت 13:33 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

نیکبخت: فرهاد از نظر انضباطی کارش درست است

پیشکسوت استقلال می گوید که مطمئن است فرهاد مجیدی بر اساس نیازهایی که داشته است، آرمان رمضانی را از پرسپولیس به خدمت گرفته است.

نیکبخت: فرهاد از نظر انضباطی کارش درست است

به گزارش "ورزش سه"، تیمی منتخب از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس با هدایت علی پروین در مقابل تیم رسانه ورزش که در آن عادل فردوسی‌پور حضور دارد، به مصاف هم رفتند. در حاشیه این دیدار دوستانه که به مناسبت چهلمین روز از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد، علیرضا واحدی نیکبخت درخصوص اتفاقات چند روز اخیر استقلال صحبت هایی را مطرح کرد.


نیکبخت در ابتدا با تشکر از کسانی که برگزاری این دیدار دوستانه را تدارک دیده اند، گفت: از کسانی که این بازی ها را برگزار می کنند و بازیکنان قدیمی را دور هم جمع می کنند، تشکر می کنم. متأسفانه باید کسی فوت شود یا اتفاقی رخ بدهد تا نسل قدیم دور هم جمع بشوند. از کسانی که از برگزاری این گونه مراسم و تیم ها حمایت کرده و اسپانسر می شوند، تشکر می کنم. امیدوارم اینگونه اتفاقات در روزهای خوش بازیکنان رخ بدهد نه اینکه فقط پس از اتفاقات ناگواری بازیکنان دور همدیگر جمع شوند.
پیشکسوت آبی پوشان درباره وضعیت استقلال و حضور فرهاد مجیدی در این تیم گفت: شرایط بسیار خوبی است. به نظر من فرهاد مجیدی هم از نظر بازیکنی و هم از نظر انضباطی در استقلال خوب کار می کند. همیشه هر فردی مربی استقلال بوده، از او حمایت کرده ام. مجیدی که دیگر جای خودش را دارد. او همبازی من بوده و هم اینکه نشان داده می تواند تیم را از بحران خارج کند.


او ادامه داد: امیدوارم بتوانند برای فرهاد راه هایی را فراهم کنند تا مشکلی پیش نیاید و آخر فصل، دوباره به مشکل نخورند. با نتایجی که استقلال کسب می کند، سو تفاهم رخ بدهد و مجیدی را از تیم دور کنند. به نظر من استقلال شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد که این اتفاق منوط به آن است که همگی پشت همدیگر باشند. مانند پیشکسوت های سایر تیم ها که همگی پشت همدیگر هستند.


نیکبخت که خودش یکی از بزرگترین جابجایی های تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، درباره تجربه این انتقال و همچنین جابجایی هایی که این روزها میان دو باشگاه صورت می گیرد گفت: در این مورد زیاد صحبتی ندارم. اکنون شرایط به نحوی شده که می شود قراردادها را به راحتی فسخ کرد و به هر تیمی رفت. ولی زمانی که ما بازیکن بودیم، باید هفت خان رستم را طی می کردیم تا تیمی را تغییر دهیم یا اینکه برخلاف علاقه و میل شخصیمان، ما را از تیممان دور می کردند.
وی گفت: ولی اکنون جابجایی ها راحت شده اما باز هم برای هرکسی که این کار را می کند آرزوی موفقیت می کنم ولی اینکه بین استقلال و پرسپولیس جابجا شود، دل می خواهد. امیدوارم بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال آمده اند، موفق باشند و بدانند که می خواهند در چه تیمی بازی کنند.


نیکبخت درباره اینکه آیا آرمان رمضانی می تواند روزهای بدش در پرسپولیس را با حضور در استقلال جبران کند، گفت: مطمئنا برنامه ریزی سرمربی تیم به نحوی بوده که جذب آرمان رمضانی به صلاح استقلال است که او را انتخاب کرده اند. من اطمینان دارم که فرهاد مجیدی آدم توصیه پذیری نیست و حتما این بازیکن در ادامه به درد او می خورد که خواستار جذب رمضانی شده است.

دیدگاه‌ها