کد خبر : 1743689 | 25 اسفند 1399 ساعت 18:00 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ستاره آرژانتینی از یوونتوس قطعی شد؟

کالچیو مرکاتو مدعی شد پائولو دیبالا در آستانه جدایی از یوونتوس قرار گرفته و در تابستان فروخته خواهد شد.

جدایی ستاره آرژانتینی از یوونتوس قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چندین ماه است که گفته می‌شود پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد با یوونتوس با این باشگاه در حال مذاکره است اما حداقل در مقطع کنونی به نظر می‌رسد که دو طرف هرگز به رسیدن به توافق با یکدیگر نزدیک نیستند و روز به روز ناامیدی ها در این باره افزایش پیدا می‌کند.

 

این بازیکن چندی پیش تایید کرده بود که با وجود حضور مدیر برنامه اش در تورین، باشگاه یوونتوس برای انجام مذاکره اقدامی نکرده است تا به نوعی شایعات درباره جدایی او از جمع شاگردان آندره پیرلو قوت بگیرد. این این در حالی است که ستاره آرژانتینی تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید می تواند سال آینده به شکل رایگان از بانوی پیر جدا شود؛ اتفاقی که قطعا سران یووه علاقه‌ای به رقم خوردن آن ندارند چرا که آنها دوست دارند در شرایط اقتصادی کنونی از فروش دیبالا سرمایه ای کسب کنند.

 

 

1553460

 

 

از طرف دیگر دستمزد بالای پائولو دیبالا باعث شده که جدایی این بازیکن از یوونتوس محتمل تر هم به نظر برسد. در همین ارتباط کالچیو مرکاتو مدعی شده ستاره آرژانتینی بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج یوونتوس نزدیک شده و این باشگاه قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی به منظور بهبود شرایط اقتصادی خود او را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها