کد خبر : 1743740 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر ناپولی؛

پیولی: میلان مرتکب اشتباهات زیادی شد

پس از باخت برابر ناپولی، استفانو پیولی، سرمربی میلان، خستگی ناشی از بازی در لیگ اروپا را از علل شکست برابر ناپولی اعلام کرد.

پیولی: میلان مرتکب اشتباهات زیادی شد

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در بازی شب گذشته برابر ناپولی به وضوح از خستگی رنج می برد و اثرات بازی روز پنجشنبه در لیگ اروپا برابر منچستریونایتد، هنوز در ساق های بازیکنان این تیم مشهود بود؛ این تیم همچنین با چندین مصدومیت نیز مواجه شد و حتی در اتفاقی نادر پیولی مجبور به تعویض فرانک کسیه نیز شد.

پیولی گفت: "تیم رقابتی بود. ما برابر رقیب بسیار با کیفیتی بازی کردیم. نیمه اول بسیار پیچیده شد، حتی بدون اینکه تحت فشار باشیم مرتکب اشتباهات خیلی زیادی شدیم. امشب این نهایت حد و مرز ما بود.

در ابتدای نیمه دوم از ناپولی بهتر کار کردیم اما توپ را از دست دادیم و باید خیلی سریع‌تر به موقعیت های خود باز می گشتیم. در حالی که این هفته می توانست یک هفته فوق العاده و استثنایی باشد یک فرصت را از دست دادیم اما یک بازی خوب برای شکست حریفی مثل ناپولی کافی نیست.

حالا باید آماده مسابقه بعدی در لیگ اروپا شویم و بعد برای دیدار با فیورنتینا آماده شویم."

 

1582301

 

اوضاع در بالای جدول برای میلان دارد سخت می شود؛ روسونری اکنون 9 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و از سوی دیگر یوونتوس با یک بازی کمتر در فاصله یک امتیازی از میلان در رده سوم است و شیاطین با ناپولی در رده پنجم جدول هم تنها 6 امتیاز فاصله دارند.

 

پیولی افزود: "اینتر واقعا عملکرد خوبی دارد و این تیم پس از حذف از چمپیونزلیگ در سری آ پایش را روی پدال گاز گذاشته است و این به آنها اجازه داده تا خیلی خوب برای همه بازی‌ها آماده شوند.

ما نه به بالای جدول نگاه می کنیم و نه به رقبایی که در تعقیب ما هستند، فقط روی بازی و مسیر خودمان تمرکز می کنیم.

ما قطعا باید سریع تر می بودیم و از عقب بیشتر بازی می کردیم اما در پاسکاری دچار اشتباهات تاکتیکی شدیم. همچنین پاس های در عرض زیادی داشتیم و به اندازه کافی پاس طولی نداشتیم.

وقتی فاقد حرکات مناسب و دقت هستید، آن وقت اوضاع برای شما سخت می شود. باید گفت که ما هم برای ناپولی مشکلاتی ایجاد کردیم، رافائل لئائو یک موقعیت خیلی خوب داشت و چند مورد هم شبهاتی راجع به خطای پنالتی وجود داشت...

این یک هفته بسیار سخت در تمرینات برای ما بود. به نظر من عملکرد ما مناسب بود اما نه آنقدر که کافی باشد."

 

1582300

 

هر دو تیم ایتالیایی که در لیگ اروپا بازی کرده بودند، در بازی های خود در سری آ شکست خوردند. رم 2-0 برابر پارمایی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند شکست خورد و میلان نیز برابر ناپولی بازی را واگذار کرد.

 

پیولی اضافه کرد: "ما ساعت سه صبح روز جمعه از منچستر به میلان برگشتیم. واضح است که لیگ اروپا از چمپیونزلیگ پر استرس تر و آسیب زننده تر است، مخصوصا که ما در ماه سپتامبر بازی ها را شروع کرده ایم.

با این وجود ما میلان هستیم و هرگز نمی خواهیم که در صحنه های اروپایی غایب باشیم. انتظار نداشتیم که در رده دوم باشیم اما حالا اینجا هستیم و می خواهیم جایگاه خود را سفت بچسبیم."

دیدگاه‌ها