کد خبر : 1743741 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:35 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش دو برابری به دختران فوتسالیست تکذیب شد

پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان به بهانه قهرمانی در جام ملت های آسیا هنوز به آنها پرداخت نشده است و این در حالی است که دو سال از این مسابقات سپری شده است.

پاداش دو برابری به دختران فوتسالیست تکذیب شد 

به گزارش "ورزش سه"، با روی کار آمدن شهره موسوی به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال بانوان او وعده داده است در روزهای پایانی سال جاری پاداش ملی پوشان را پرداخت خواهد کرد. در این بین شایعه شده که به خاطر تاخیر در پرداخت پاداش ها دو برابر به ملی پوشان پرداخت خواهد شد که نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. 

 

او در این باره می گوید:« بنده نه اهل قول واهی دادن هستم و نه قولی می دهم که پاداش ها بیشتر پرداخت شود. این شایعات و صحبت ها نیز صحت نداشته و به صراحت اعلام می کنم به جای قول الکی دادن باید تلاش کرد تا زحمات این بانوان ورزشکار جبران شود. بنده معتقدم اول باید اصل مطالبات و پاداش ها را بدهیم و بعد اگر شرایط مهیا شده یا اسپانسر پیدا شود یا اینکه به قول عامیانه پول آن درجیب ما صدا کند، بین دوستان تقسیم خواهیم کرد. درحال حاضر همه از وضعیت فدراسیون باخبر هستند و شرایط به گونه ای است که اول باید اصل بدهی ها، مطالبات و معوقات خُرد و کلان پرداخت شود و بعد روی مازاد آن حساب باز کرد. درهمین راستا چند بارمفصل با آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده و در تلاش هستیم مطالبات و پاداش های معوقه پرداخت شود. رئیس فدراسیون هم نگاه مثبتی به فوتبال و فوتسال بانوان داشته و گفت این طرف سال ( قبل از عید نوروز 1400) این پاداش های به جای مانده از سال 2018 پرداخت خواهد شد.»

 

گفتنی است پاداش قهرمانی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان به بهانه قهرمانی در جام ملت ها بر اساس مصوبه وقت اعضای هیات رییسه 20 میلیون تومان است.

دیدگاه‌ها