کد خبر : 1743742 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:36 | 35.2K بازدید | 2 دیدگاه

16 تیم در جنگ دستیابی به جام

در انتظار مشخص شدن قرعه جام حذفی

با صعود شانزده تیم به مرحله یک هشتم جام حذفی، اکنون باید دید سازمان لیگ چه زمانی را برای تعیین قرعه کشی این مرحله انتخاب خواهد کرد.

در انتظار مشخص شدن قرعه جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان، نساجی قائمشهر، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک 10 تیم لیگ برتری حاضر در این رقابت، در کنار ملوان بندرانزلی، قشقایی شیراز، خوشه طلایی ساوه، پارس جنوبی و خیبر خرم آباد لیگ یکی و در نهایت شاهین بندرعامری از لیگ دسته دوم، شانزده تیم این مرحله از رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شوند که قرار است در تقابل با یکدیگر جواز حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورند.

 

این در حالیست که با توجه به تقویم فشرده فوتبال ایران با برگزاری اردوی تیم ملی، دیدارهای لیگ قهرمانان، سوپرجام و لیگ برتر، هنوز زمان انجام قرعه کشی و در ادامه برگزاری این مرحله از مسابقات تعیین نشده است.

 

تراکتور فصل گذشته موفق شد با شکست استقلال به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد و در جمع تیم‌های حاضر در این مرحله، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و ملوان شش تیمی هستند که تاکنون توانسته‌اند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورند و در سودای جامی دیگر به سر می‌برند.

دیدگاه‌ها