کد خبر : 1743744 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت غیرمنتظره برابر نانت؛

پوچتینو: از این شکست خیلی مایوس شدیم

پاری سن ژرمن شب گذشته برابر تیم انتهای جدولی نانت 2-1 شکست خورد تا مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم، از این نتیجه ابراز تاسف کند.

پوچتینو: از این شکست خیلی مایوس شدیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پاری سن ژرمن در خانه میزبان تیم نانت بود و در این دیدار شاگردان مائوریسیو پوچتینو ابتدا با گل یولیان دراکسلر از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم تیم میهمان دو بار به گل رسید و توانست به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

با این نتیجه پاری سن ژرمن 60 امتیازی باقی ماند و اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به لیل، در رتبه دوم جدول لیگ 1 جای دارد. نانت هم با این سه امتیاز، با یک پله صعود، در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت.

 

1582308

 

پوچتینو پس از این شکست گفت: " بله البته که ما بسیار مایوس شدیم. فکر می کنم که کارمان در نیمه اول خوب بود و نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما گل خوردیم و بازی کم کم باز شد و تبدیل شد به یک بازی بسیار فیزیکی و پربرخورد.

منطقه بازی زیاد عوض شد و پاس های بسیاری رد و بدل شد و بعد ما گل دوم را هم دریافت کردیم. البته که بسیار احساس یاس و ناامیدی می کنیم چرا که بازی را باختیم.

باید این بازی را به دقت تحلیل و آنالیز کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی افتاد اما هیچ بهانه ای برای این شکست وجود ندارد. فکر می کنم که باید تمرکز داشته باشیم و سعی در پیشرفت داشته باشیم."

نانت که در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد، با کسب سه امتیاز این بازی اکنون تنها یک امتیاز با تیم لورین در منطقه امن فاصله دارد.

 

1582306

 

همچنین لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسی‌ها، در میانه بازی با یک تماس تلفنی از ماجرای دزدی از خانه آنخل دی ماریا مطلع شد و از پوچتینو خواست تا او را از زمین بیرون بکشد. در دقیقه 61 بازی پوچتینو دی ماریا را از زمین بیرون کشید و با او به رختکن رفت تا خبر دزدی از خانه اش را به او بدهد.

دیدگاه‌ها