کد خبر : 1743753 | 25 اسفند 1399 ساعت 10:20 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تشکیل اتاق فکر فنی کشتی برای تیلور و رقبا

فدراسیون کشتی درصدد است که اتاق فکر فنی برای آنالیز رقبای اصلی ملی‌پوشان کشورمان تشکیل دهد.

تشکیل اتاق فکر فنی کشتی برای تیلور و رقبا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بازی‌های المپیک 2020 توکیو که به خاطر شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شده، مرداد ماه سال آینده به انجام خواهد رسید. تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که در نورسلطان موفق به کسب 6 سهمیه شدند، برای کسب 6 سهمیه باقی مانده مسابقات فروردین ماه در آلماتی روی تشک خواهند رفت.

درحالیکه ایران در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم آزاد و 67، 87 و 97 کیلوگرم فرنگی به دنبال سهمیه المپیک است، رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی در کشتی آزاد و علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در مسابقات کشتی فرنگی جهانی 2019 نورسلطان موفق به کسب سهمیه شدند که البته اکنون از میان آنها محبی از کورس رقابت مدعیان به علت شکست در مسابقات انتخابی خارج شده است.

 

هرچند تمرکز کادرفنی تیم‌های ملی اکنون کسب سهمیه در اوزان باقی مانده است، اما آنالیز رقبای المپیکی نیز در دستور کار بوده و قرار است اتاق فکر فنی برای آنالیز حریفان سرشناس در فدراسیون کشتی تشکیل شود.

با توجه به اینکه حسن یزدانی ستاره اول ورزش ایران و کشتی در بازی‌های المپیک پیش‌رو است و دیوید تیلور رقیب آمریکایی‌اش که تاکنون دو بار یزدانی را شکست داده، مدت‌هاست که روی المپیک تمرکز کرده، یکی از اهداف اصلی تشکیل این اتاق فکر و آنالیز بررسی مبارزه این دو کشتی‌گیر در المپیک است.

 

در این جلسات علاوه بر افراد فنی فدراسیون و تیم ملی از بزرگانی چون منصور برزگر نیز استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ها