کد خبر : 1743760 | 25 اسفند 1399 ساعت 10:54 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی چلسی شایعات را رد کرد؛

توخل: حالا وقت صحبت درباره هالند نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، با وجود مشکلاتی که آبی ها در خط حمله دارند، شایعات مربوط به امضای قرارداد با ارلینگ هالند را رد کرد و گفت که حالا وقت این صحبت ها نیست.

توخل: حالا وقت صحبت درباره هالند نیست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به رغم شکست ناپذیری، دچار مشکل گلزنی است و آبی ها برای حل این مشکل به تکاپو افتاده اند. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمایل چلسی در به خدمت گرفتن ارلینگ هالند، ستاره 20 ساله دورتموند، به گوش می رسد. توماس توخل اما می گوید که او رویای آوردن یک مهاجم جدید به چلسی در تابستان را در سر ندارد و باور دارد که تمرکز بر اصول پایه می تواند به مهاجمان این باشگاه کمک کند تا دوباره شم گلزنی خود را بازیابند.

 

1582335

 

کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، در تساوی بدون گل این تیم در روز شنبه برابر لیدز به عنوان یک شماره 9 کاذب به زمین رفت اما نتوانست از بهترین شانس آبی ها استفاده کرده و به گل برسد. هاورتز نیز مانند تیمو ورنر، حکیم زیاش و کریستین پولیسیچ هفته ها است که با مشکل در گلزنی مواجه شده است.

با وجودی که چلسی در 12 بازی گذشته خود شکست نخورده است اما شاگردان توخل در این بازی ها تنها 13 گل به ثمر رسانده اند و اولیویه ژیرو با دو گل، بهترین گلزن این تیم محسوب می شود! گفته می شود که ارلینگ هالند هدف شماره یک چلسی در پنجره تابستانی است تا شاید خط حمله این تیم جان تازه ای بگیرد.

 

1582337

 

توخل گفت: "الان زمان صحبت کردن راجع به پنجره تابستانی و دیگر راه حل ها، راه حل هایی غیر از آنچه که در اختیار داریم، نیست. ما بازیکنانی داریم که از آنها راضی هستیم و دنبال راه حل های بیشتری هم هستیم و سعی خواهیم کرد که به آنها کمک کنیم.

در کل من راضی هستم چرا که ما تنها به نتیجه و اینکه آنها چند گل زده اند و چند پاس گل داده اند نگاه نمی کنیم. البته اینها آمارهایی هستند که برای هر مهاجمی اهمیت دارند و همه باید این ذهنیت و قدرت ذهنی را داشته باشند تا با این آمار کنار بیایند. در فوتبال سطح بالا اوضاع از این قرار است.

ما هنوز منتظریم تا بچه ها یک پیشرفت بزرگ بکنند و روی دور گلزنی بیافتند. ما هرگز از فشار آوردن به بچه ها و گشتن به دنبال راه حل هایی برای شانس های مسلم گلزنی برای آنها دست نمی کشیم."

دیدگاه‌ها