کد خبر : 1743766 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:42 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد پنهان سرمربی و مدیرورزشی

جنگ قدرت در بایرن؛ فلیک به خاطر حمیدزیچ می‌رود؟

بایرن مونیخ در خطر از دست دادن هانسی فلیک، سرمربی موفق خود در تابستان پیش رو است.

جنگ قدرت در بایرن؛ فلیک به خاطر حمیدزیچ می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، بیلد ادعا کرد که به رغم قرارداد بایرن مونیخ و هانسی فلیک که تا سال 2023 اعتبار دارد، باواریایی ها در آستانه از دست دادن سرمربی موفق خود در تابستان پیش رو هستند. فلیک و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، هرگز با یکدیگر روابط خوبی نداشتند و اوضاع بین این دو در هفته های اخیر بدتر از قبل شده است.

 

1582342

 

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که به نظرات او در تصمیم گیری در مورد نقل و انتقالات توجهی نمی شود و او را در این تصمیمات دخالت نمی دهند. تیاگو دانتاس تنها بازیکنی بود که به درخواست فلیک بایرن با او قرارداد امضا کرد. اما حمیدزیچ قصد ندارد بند خرید او را فعال کند. در مقابل فلیک هم معمولا روی بازیکنانی که حمیدزیچ به تیم آورده حساب نمی کند و به آنها بازی نمی دهد.

 

1582344

 

همچنین به گوش فلیک رسیده است که حمیدزیچ مشغول پرس و جو درباره یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و موفق لایپزیش است و این سرمربی جوان نیز علاقمند به پیوستن به باواریایی ها است. فلیک البته هوشمندانه عصبانیت خود را فروخورده و در ملاعام احساسات خود را در این رابطه بروز نمی دهد. او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در این فصل قهرمان بوندس‌لیگا و همچنین چمپیونزلیگ شود.

هدایت تیم ملی آلمان برای فلیک جذاب است و فدراسیون فوتبال آلمان نیز علاقمند به سپردن تیم ملی به هانسی فلیک است. البته تا این لحظه هیچ اتفاق دیگری رخ نداده است. تصمیم فلیک در ارتباط با ادامه همکاری با بایرن مونیخ ارتباطی به فدراسیون فوتبال آلمان و سرمربیگری در تیم ملی این کشور نخواهد داشت.

 

1582341

 

کارل هاینس رومینیگه، بزرگترین حامی فلیک در بایرن مونیخ، در پایان سال این تیم را ترک خواهد کرد. حسن صالح حمیدزیچ می داند که اولی هوینس در جنگ قدرت در بایرن مونیخ طرفدار او است. فلیک نیز ترجیح می دهد پیش از آنکه به کلی تنها بماند، بایرن مونیخ را ترک کند.

بایرن مونیخ در پاسخ به سوال خبرگزاری بیلد درباره وضعیت هانسی فلیک، ترجیح داد که این سوال را بی‌پاسخ بگذارد.

دیدگاه‌ها