کد خبر : 1743767 | 25 اسفند 1399 ساعت 11:23 | 47.4K بازدید | 5 دیدگاه

طغیان در چهلمین روز درگذشت مهرداد؛ 

سه روی خداداد در دیدار یادبود میناوند و انصاریان

خداداد عزیزی یکی از چهره های پر سر و صدای دیدار دوستانه روز گذشته منتخب سرخابی ها و تیم فوتبال رسانه ورزش بود.

سه روی خداداد در دیدار یادبود میناوند و انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، بازی که شروع شد صدای خداداد عزیزی بیشتر از تمام ستاره های تیم منتخب سرخابی شنیده می شد و اولین شوخی های او پس از دوئلی که با رضا ترابیان هافبک دفاعی تیم فوتبال رسانه ورزش داشت، آغاز شد و او با ادبیات خودش در زمین داد می زد و می گفت:« ترابیان فقط زدن بلده».


این شوخی ها پس از گلی که رسانه ورزش به تیم منتخب سرخابی زد، از بین رفت و خداداد پس از برخوردی که با یکی از بازیکنان تیم حریف پشت محوطه جریمه داشت، پای راستش را گرفت و بالا و پایین می پرید و نسبت به بازی خشن تیم حریف در طول بازی اعتراض می کرد؛ "نفرت از باخت" هنوز هم در رفتار بازیکنان تکرار نشدنی نسل 98 فوتبال ایران دیده می شود.

 


پس از گلی که کریم باقری از روی نقطه پنالتی زد، خداداد دوباره شوخی هایش را از سر گرفت و اینبار در جریان دررفتگی انگشت دست دروازه بان تیم فوتبال رسانه ورزش، عادل فردوسی پور را سوژه کرده بود و رو به نیمکت این تیم می گفت که تیم رسانه با وجود عادل 10 نفره بازی می کند و بهتر است او را بیرون بکشند. شماره 11 سابق تیم ملی فوتبال ایران که قدرت بالایی در بداهه گویی دارد، همچنین به تیم حریف لقب رسانه بحرین داده بود و با همان ادبیات شیرینش آنها را متهم به وقت کشی می کرد.

 


این بازی دوستانه در نهایت با دو گل دیگر از سوی تیم منتخب سرخابی همراه شد و با نتیجه 3 بر 1 خاتمه یافت؛ از اینجا بود که یک روی دیگر خداداد عزیزی که پیش تر هم از او دیده بودیم، نمایان شد و این چهره محبوب فوتبال ایران در گفتگویی که با خبرنگاران بلافاصله پس از سوت پایان بازی در مرکز زمین ورزشگاه درفشی فر در غرب تهران داشت، شروع به انتقاد از وضعیت فدراسیون فوتبال ایران و دفاع از علی کریمی کرد و در خلال حرف هایش نه سئول نشین های قدیم و فعلی از گزند حرف هایش مصون ماندند و نه کاپیتان تیم ملی.

 


سوال پایانی از خداداد پس از حمله های تند او توسط یکی از خبرنگاران اینطور مطرح شد؛ سال 99 برای شما چطور بود و شیرین ترین خاطره شما از این سال چیست؟ اینجا بود که روی سوم خداداد عزیزی را دیدیم. او بدون وقفه برای توصیف سال 1399 از کلماتی استفاده کرد که احتمالا خیلی از اهالی فوتبال در فضای مجازی دیده و شنیده اند. شاید استفاده از برخی کلمات برای توصیف سالی که او مهرداد میناوند یکی از عزیزترین دوستانش را از دست می دهد، سبب خنده آنی خبرنگاران شد ولی میزان ناراحتی خداداد عزیزی را می شد از چهره او به راحتی درک کرد. 

 

1582354


خداداد پس از پاسخ غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی ای که به آخرین سوال داشت، جمع خبرنگاران را ترک می کرد و هنگامی که خبرنگاران در حال مصاحبه با ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس بودند، آخرین شوخی خود را در این مسابقه که برای یادبود میناوند و انصاریان ترتیب داده شود، انجام داد و در حالی که کلاه هودی‌اش را بر سر گذاشته بود، زمین درفشی فر را ترک کرد.

دیدگاه‌ها