کد خبر : 1743776 | 25 اسفند 1399 ساعت 11:51 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت 5 بازیکن؛

امید بزرگ یونایتد؛ بازگشت پوگبا برابر میلان

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، انتظار دارد تا در آستانه بازی برگشت برابر میلان در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا، با بازگشت مصدومان این تیم، شیاطین سرخ جان دوباره ای بگیرند.

امید بزرگ یونایتد؛ بازگشت پوگبا برابر میلان

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر امیدوار است تا پنج بازیکن مصدوم خود را پس از رهایی از مصدومیت در دیدار پنجشنبه شب شیاطین سرخ برابر میلان در سن سیرو در اختیار داشته باشد.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد، که از تساوی 3-3 برابر اورتون در ماه فوریه تاکنون برای این تیم به میدان نرفته است یکی از بازیکنان کلیدی سولسشر است که در آستانه بازی های مهم منچستریونایتد در روزهای آینده قرار است به ترکیب این تیم بازگردد.

 

1582363

 

یونایتد امیدوار است تا بتواند با شکست میلان خود را به دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا برساند و همچنین با پیروزی برابر لستر سیتی به نیمه نهایی FA Cup  صعود کند و هر بازیکنی که بتواند در روزهای آتی به تیم اضافه شود، برای شیاطین سرخ انرژی مضاعفی خواهد بود.

 

سولسشر امیدوار است که برای بازی روز پنجشنبه برابر میلان در سن سیرو بازیکنان بیشتری را در دسترس داشته باشند. سرمربی منچستریونایتد گفت: " از نظر مصدومان؛ من امیدوارم که چهار یا پنج بازیکن دیگر را پس از رهایی از مصدومیت برای بازی برابر میلان در اختیار داشته باشیم.

خیلی احتمال دارد که ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال آماده بازی باشند. دانی فن دبیک هم احتمالا آماده باشد. پل پوگبا حتی ممکن است با ما به میلان بیاید و داوید دخیا هم از قرنطینه برگشته است. امروز ما مجبور شدیم دو دروازه بان را روی نیمکت بنشانیم پس واقعا نیاز داریم تا بازیکنان‌مان برگردند."

 

1582364

 

پوگبا در حال رسیدن به اوج آمادگی خود بود که دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و از آن زمان تا کنون شرکت در 9 بازی منچستریونایتد را در همه رقابت ها از دست داده است. کاوانی نیز در چهار بازی اخیر شیاطین سرخ به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

 

پوگبا نقشی اساسی در شکست ناپذیری منچستریونایتد در ابتدای سال جدید میلادی و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر داشت. اگر او بتواند دوباره آمادگی خود را بازیابد، شیاطین سرخ این شانس را خواهند داشت که در هفته های باقی مانده از فصل قدرتمند ظاهر شوند.

 

 

 

دیدگاه‌ها