کد خبر : 1743789 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:33 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

مک‌تامینی:

همیشه نمی‌شود در خانه 4-0 و 5-0 برد

اسکات مک تامینی، هافبک منچستریونایتد، معتقد است که هیچ ایرادی در بردهای نازیبا و با حداقل فاصله تیمش وجود ندارد و می گوید همیشه که نمی شود با اختلاف چهار یا پنج گل در خانه پیروز شد.

همیشه نمی‌شود در خانه 4-0 و 5-0 برد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی شب گذشته خود برابر وستهام برای گلزنی به مشکل خورده بود اما در نهایت شاگردان اوله گنار سولسشر موفق شدند تا سه امتیاز بازی را کسب کنند. اسکات مک‌تامینی، هافبک منچستریونایتد، از توانایی این تیم در کسب برد به هر روشی و حتی کسب پیروزی های نازیبا، تقدیر کرد و گفت که هیچ خجالتی در این مدل پیروزی ها نمی بیند.

 

1582385

 

منچستریونایتد با تشکر از گل به خودی وستهام روی ضربه سر اسکات مک تامینی برنده سه امتیاز بازی برابر وستهام در اولدترافورد شد. شاگردان سولسشر شب گذشته 1-0 و با گل به خودی کرگ داوسون، مدافع وستهام، برابر این تیم در اولدترافورد به پیروزی رسیدند.

یونایتد در این بازی از بهترین عملکرد خود فاصله زیادی داشت، اما آنها بالاخره راهی برای کسب سه امتیاز بازی پیدا کردند و مک تامینی این را یکی از نقاط قوت یونایتد می داند.

 

1582386

 

منچستریونایتد در این فصل پیروزی های زیادی را از دست داده است و مک تامینی در این باره گفت: "ما این فصل خیلی از این بازی ها داشتیم. برابر اورتون مثلا. این چیزی است که باید در آن بهتر شویم. هیچ شرمی در این نیست که برابر وستهام در خانه بازی کنیم که واضح است بازی سختی بود و همه کارهایی که می توانستیم برای پیروزی در یک بازی فوتبال انجام دهیم را به نمایش بگذاریم. بعضی اوقات این تنها راه پیروزی در یک مسابقه فوتبال است.

می دانم که این باشکوه‌ترین و پر زرق و برق ترین راه کسب پیروزی نیست و چیزی نیست که مردم می خواهند ببینند، اما نمی شود که همیشه 4-0 یا 5-0 در خانه پیروز شد، این امکان ندارد. ما در تلاشیم تا به آنجا هم برسیم اما در حال حاضر این بازی هایی مثل این و بازی های در اواسط هفته است که باید به هر قیمتی ببریم."

 

دیدگاه‌ها