کد خبر : 1743792 | 25 اسفند 1399 ساعت 13:10 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست‎‌های پیاپی؛

مانه: اوضاع در لیورپول واقعا پیچیده شده است

سادیو مانه، ستاره لیورپول، می گوید که پس از اینکه این تیم عادت کرده بود تا در تمام بازی ها پیروز شود، اکنون اوضاع در آنفیلد واقعا پیچیده شده است.

مانه: اوضاع در لیورپول واقعا پیچیده شده است

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی در فصل قبل، لیورپول در این فصل با مشکلات بسیاری دست به گریبان شده و نه تنها نتوانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند بلکه حتی در رسیدن به تاپ فور و صعود به چمپیونزلیگ در فصل بعد نیز به مشکل خورده است.

 

سادیو مانه می گوید که این فصل اوضاع در لیورپول واقعا پیچیده شده است مخصوصا که تیمی که عادت به پیروزی در تمام بازی ها داشت، اکنون افت وحشتناکی را تجربه می کند. لیورپول در فصل 21-2020 با موجی از مصدومیت ها در بین بازیکنان کلیدی خود رو به رو بود و مانه معتقد است که قرمزها اکنون و با وضعیت جدید باید اهداف تازه ای برای خود تعریف کنند.

 

1582390

 

مهاجم اهل سنگال لیورپول پیش از بازی امروز برابر ولورهمپتون گفت "به عنوان بازیکنان حرفه ای فوتبال وقتی عادت به بردن تک تک بازی ها دارید، آنطور که ما سال گذشته عادت داشتیم، اوضاع برای شما آسان نخواهد بود. در آن زمان هم اوضاع سخت بود اما نه مثل الان که واقعا دوران پیچیده ای است. اما ما اکنون با تجربه تر هستیم و می دانیم که چطور با مشکلات کنار بیاییم. باید فقط با هم متحد باشید و تا جایی که ممکن است مثبت و خوشبین باقی بمانید.

رسیدن به تاپ فور الان هدف اصلی ما است، اما قهرمانی در چمپیونزلیگ نیز هدف اصلی‌تر ما است. رسیدن به این اهداف آسان نخواهد بود چرا که قرار است با بهترین تیم های اروپا رو به رو شویم، اما ما اینجا هستیم تا بهترین تیم های جهان را شکست دهیم. هر چه که در توانمان‌مان باشد را انجام خواهیم داد تا تلاش کنیم و در چمپیونزلیگ قهرمان شویم."

دیدگاه‌ها