کد خبر : 1743793 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:55 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب دیدگی علیپور جدی نیست

خوش قدم: به اهداف خود دراستانبول رسیدیم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: در رقابتهای استانبول به دنبال ارزیابی عملکرد ملی پوشان خود بودیم که خدا را شکر به نتیجه خوبی هم انجامید.

خوش قدم: به اهداف خود دراستانبول رسیدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سمانه خوش قدم افزود: بعد از یکسال دوری کاراته کاها و حتی داوران از مسابقات، شاهد برگزاری لیگ جهانی بودیم. مسابقاتی که به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت، چرا که تقریباً همه مدعیان اصلی جهانی در این رقابتها شرکت داشتند و مبارزات سطح بالایی را شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: با تصمیم کادر فنی اجازه ندادیم عباسعلی در این مسابقات شرکت کند تا برای حضور در رقابتهای کاراته وان لیسبون به میدان فرود. علیپور و بهمنیار هم در این رقابتها مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند و تا حدود خیلی زیادی خواسته‌های کادر فنی را تأمین کنند.

 

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به آسیب دیدگی علیپور گفت: این کاراته کا در مرحله یک هشتم نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید، ولی با ارائه مبارزات در خور توجه تا فینال پیش رفت و حتی» مروه کوبان» از ترکیه با رنکینگ سه المپیکی را مانند گذشته به خوبی شکست داد. پس از مشورت با دکتر آبرون و دکترآبادی) هدف جلوگیری تشدید آسیب دیدگی اجازه ندادیم در فینال مبارزه کند. لیگامنت های پای علیپور دچار کشیدگی شده، ولی جدی نیست و باید استراحت کند و با تدابیر پزشکان می‌تواند خیلی زود به تمرینات بازگردد.

 

خوش قدم به مبارزات سارا بهمنیار هم اشاره کرد و اظهار داشت: سارا در مقابل نفر اول رنکینگ یک المپیکی از ترکیه مبارزه برابری انجام داد و ما هم به بخشی از خواسته‌هایی که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم رسیدیم. رقیب ترکیه‌ای با تجربه و عنوان دار است و بهمنیار جوان و آتیه که سرعت و تکنیک بالایی دارد و شک نکنید به زودی او را شکست خواهد داد.

 

وی در پایان گفت:. در جریان اردوها کار فنی رقیبان خود آنالیز کرده و تاکتیک‌های مختلفی برای پیروزی برای این حریفان را تمرین می‌کنیم که در رقابتهای استانبول شاهد اجرای بخشی از آنها بودیم. به هر حال بعد از بازگشت به تهران و چند روز استراحت، اردوهای آماده سازی را از پنجم فروردین ماه آغاز می‌کنیم تا برای مسابقات لیسبون آماده شویم.

دیدگاه‌ها